Ostin vm. 2003 L-200 pari kuukkautta sitten ja aloin ihmetellä, kun tehot häviää välillä. Kärry perässä tai kun ylämäkeen lähdet satsaamaan. Nyt viikko sitten syttyi moottorin merkkivalo ja kävin lukemassa vikakoodit korjaamolla. Siellä oli ahtimen yliahtaminen syynä. Sitten omalle pajalle ja mitattiin ahdot, niin ne oli 1,5 - 1,7 bar kiihdytyksessä (mikäli mittari ei heitä paljoa)
Säädin ahdot 1,0 - 1,1 bar ja nyt ei ole tehot hävinnyt. Alkuperäset paineet 0,9 bar, kun soitin kaverille maahantuontiin. Ja siihen ne laskee aina kun on kunnon kiihdytys tehty. Tangon alkuperäiset merkit oli kohdallaan. Voiko kello päästää paineen nousemaan tuolla tavalla?
Onko kellään ollut tälläisiä vaivoja autossa? ???
Muuten on kyllä toiminut hyvin! :driver
Säädin ahdot 1,0 - 1,1 bar ja nyt ei ole tehot hävinnyt. Alkuperäset paineet 0,9 bar, kun soitin kaverille maahantuontiin. Ja siihen ne laskee aina kun on kunnon kiihdytys tehty. Tangon alkuperäiset merkit oli kohdallaan. Voiko kello päästää paineen nousemaan tuolla tavalla?
Onko kellään ollut tälläisiä vaivoja autossa? ???
Muuten on kyllä toiminut hyvin! :driver