L200 ihme käynnistymisvika?!?

K

kyppa85

Guest
Eli potilas on L200 2,5D -89, johon on nyt laitettu liki kaikki. Oireet olivat aluksi tällaiset: Pakkasyön jälkeen käynnistettäessä(hehkuttaaa 2-5 sek)käynnistyttyään Savuttaa sinistä, käy  3:lla pytyllä jonkin aikaa, ym. käy huonosti. Aluksi uusittiin suutinkärjet,(joita irrotettaessa katkesi myös ylivuotoputki, joka myöskin uusittiin). ei apua. Sitten vaihdettiin 1 hekutulppa. (ei ollut enempää motonetissä)ei apua. sittemmin ostin kaikki uudet tulpat( aluksi motonetistä, en suosittele, ei toimi meinaan, koska siellä tarjotaan 11 volt. tulppia L200:een), eikä auttanut. Sitten ammattimies tuli katsomaan autoa ja sanoi vian olevan hehkun ohjausboksissa(joka uutena maksaa 541e). Ostettiin purkuosa, eikä apua, hehkuttaa yhä sen 2-5 sek, kovallakin pakkasella,hehkuvalo ei pala. Missä vika?  :seina :seina Muillakin tuntuu olevan samoja ongelmia?
 
Vs: L200 ihme käynnistymisvika?!?

Jos sama hehku kuin vm-92 Pajerossa hehkuaika 2-5 sek eikä ole hehkuvaloa kone on 2.5 TDIC
 
Vs: L200 ihme käynnistymisvika?!?

m,

laittakaa ihmeessä "vanhempiin" autoihin manuaali hehkut, pääsee paljon vähemmällä murheilla (voi ihan itse säädellä päähehkun ja jälkihehkun aikaa/ajoitusta ).

t:eko_mies
 
Vs: L200 ihme käynnistymisvika?!?

eko_mies sanoi
m,

laittakaa ihmeessä "vanhempiin" autoihin manuaali hehkut, pääsee paljon vähemmällä murheilla (voi ihan itse säädellä päähehkun ja jälkihehkun aikaa/ajoitusta ).

t:eko_mies

Omassa -88 L200:ssa on vain yksi nappi josta hehkutetaan sen verran kun tarpeelliselta tuntuu. Hitaasti ko laskee kahteenkymmeneen ja starttaa sitten ni melkeenpä aina lähtee.

Liekö ihan pelkkä rele napin takana, en tiedä.

MotoJussi & California K
 
Vs: L200 ihme käynnistymisvika?!?

Minulla painonappi ohjaa omia hehkureleitä ja hyvin toimii. Minulla pajero vm 90 diesel savutti myös kylmänä ja pyöri huonosti. Vika olikin että ei saanut polttoainetta kunnolla, ilmaa järjestelmässä.Uusin letkuja ym..en löytänyt vikaa. Asensin sähköisen polttoainepumpun ja nyt pärähtää kerralla käyntiin ilman sinistä savua.
 
Takaisin
Ylös Bottom