Lancer -08 Invite 1,5 AUT

Pete_84

New Member
Liittynyt
27 Helmikuu 2012
Olen vakavasti harkitsemssa kyseisen auton ostoa ja päätös pitää tehdä huomisen (ti 28.2) aikana. Autossa on yks iso puute vakionopeudensäädin puuttuu autosta. Onko joku tehnyt jälkiasennuksen pystyykö ite tekemään ja löytyykö jostain ohjeet.

Saa myös antaa käyttökokemuksia autosta ite kun olen vaihtamassa bayerilaisen kyseiseen peliin...
 
Vs: Lancer -08 Invite 1,5 AUT

Käyttökokemuksia tuollaisesta pelistä on hetken matkaa kertynyt. Erittäin tyytyväinen olen ollut ostokseen! Mitään vikoja tai pahempia moitteita ei ole tullut vastaan. Vakkari noista 1,5 litran moottorisista puuttuu mutta itseäni se ei ole haitannut kun autolla ei ole pidempiä matkoja tarvinnut taivaltaa. Tarvikevakkarin tuohon kyllä luulisi saavan.

Moottori on mitsun tapaan pirteä eikä ainakaan minulla ole tullut tarvetta isommalle moottorille. Ei tällä jalkoihin jää, kun vaan uskaltaa käyttää kierroksia. Automaatti on koeteltua mitsun tekniikkaa (INVECS II); ei ehkä enää viimeisintä huutoa mutta tekee tehtävänsä mukisematta.

Itseasiassa harmittaa, että tällaisia perusmalleja automaatilla ei ole tarjolla enempää, ja mitsulla ei enää lainkaan. Yleensä automaattimallit kun on pakattu kaiken maailman varusteilla ja isoilla moottoreilla, jolloin hintakin pomppaa taivaisiin. :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom