lancer 1.6glxi ulisee

paksu-pena

New Member
Liittynyt
19 Toukokuu 2009
elikkä aina liikkeelle lähtiessä kun nostaa kytkimen niin alkaa kuulua konehuoneesta semmosta outoa ulinaa/jurinaa niin mistäs moinen vois johtua?laturin ja tehostajan remmit näytti olevan kunnossa.
 
Vs: lancer 1.6glxi ulisee

paksu-pena sanoi
elikkä aina liikkeelle lähtiessä kun nostaa kytkimen niin alkaa kuulua konehuoneesta semmosta outoa ulinaa/jurinaa niin mistäs moinen vois johtua?laturin ja tehostajan remmit näytti olevan kunnossa.

remmit kunnossa ei kerro sitä onko remmi löysällä?
Voi myös olla jakopään tai laturin laakeri yms...
Tai voiko kuulua kytkimestä?..luistaako kytkin?
 
Vs: lancer 1.6glxi ulisee

Oon kiristäny molempia mutta ei vaikutusta.Jakopäänremmi vaihettu 10 tonni sitten,laturia oon irti käyttäny mutta ei ainakaan väljää tuntunu olevan.Ääni kuuluu melkein aina kun vähä luistattaa esim.liikkeelle lähtiessä ja joskus taas ei kuulu.Kytkin ei luista.

Voisko ohjaustehostimesta kuulua tai siitä olla jotaki menossa rikki?Öljyä oon tehostajaan kans lisänny mutta ei vaikutusta.Vuoden ajan on tuo ääni jo kohta kuulunu.

edit.
Oisko mahollista että painelaakeri tai kytkinlevy ääntää?
 
Vs: lancer 1.6glxi ulisee

Itselläni täysin sama oire, kuulunut tosin jo varmaan kolme vuotta! Mitään kummempaa ei ole ilmennyt. Kytkinkin on vasta 50tkm ajettu, autollaki ajettu vasta 102tkm, mutta kytkin vaihdettu takuuseen aikoinaan.

Ei ole tosiaan varmaan tietoa mistä ääni tulee, mutta jos ilma on kylmempi niin tuntuu että se kuuluu enemmän. Tosin en usko, että kovin vakavasta kyse, kun se on jo kolme vuotta ainakin kuulunut, eikä mitään ole mennyt rikki! :)
 
Vs: lancer 1.6glxi ulisee

jep onhan tuo itelläki jo melko kauan kuulunut ja auto pelaa silti normisti mutta ruvennu jo vähä ärsyttämään kun ainako lähtee liikkeelle niin kuuluu se inahus :mad:
 
Vs: lancer 1.6glxi ulisee

Pitääpä huoltokirjasta tarkistaa, että milloin vaihdettu! Mutta eihän tuo kallis ole yrittää, jos tuolla saa äänen loppumaan!
 
Takaisin
Ylös Bottom