Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Sarjanumeroltaan näytti olevan uusin niistä mitä minä Suomessa tiedän olevan. Onko tuo joskus roudattu Saksasta Viroon kun siinä on lippu maalattu(?) konepellin taakse?
Konehuoneesta puuttuu lämpösuojapelti turbon ja jarrutehostimen välistä. Se kannattanee lisätä ennen kuin ajaa ahtimen punahehkuiseksi
Ollaan näemmä taas oltu ahkerana .
Läppärunkon koko.....? . Olis pienenpikin riittänyt siihen +600 heppaan Mitenhän toi virtausnopeus alipainepuolelta ilmanpainepuolelle siirtyessä........?
Noh sittenhän ei ole niin väliä kun siirrytään ahtopuolelle :
ps. tbo-Lanccuhan on söpö kuin sika pienenä
kyllä gallu on liikenteessä ollu ajossa jo 160km ...aattelin 300km ajella ennenkuin kokeillaan isommmasti resursseja, tokihan niitä on vähän kokeiltu kun olokin on niin kuin ois saanu päivittäin ;D....tulpanjohdot ovat varmaan siks ihan taviksen harmaat koska ovat ostettu tavis varaosaliikkeestä....mullahan on edelleen normi dynamicin poksi päivitettynä. lisäsuuttimia ohjailen edelleen smt:n avulla..yleisissä suihkutiloissa tuli vaan mieleen että jotakin suurta pitäis mullakin olla meinaan vaan tota läppärungon kokoa ..lanceri oli 1993 tuotu saksasta viroon..
Ajattelinkin että Viro oli vielä 80-luvun alussa varsin pahasti osa Neuvostoliittoa ja tuskin autokantaan on kuulunut montaakaan Mitsubishiä, varsinkaan turboja
Mutta paljonkos tuo Gallun kaasuläpän halkaisija on? Tai eiköhän tuohon riitä jo perinteinen "riittävästi"