Elikkäs pitäisi tässä kuukauden sisään katsastaa tollanen 350tkm ajettu lanceri :driver
Mitäs kannattaa tarkistaa ihan jo etukäteen ettei tule hukkareissu koko kattastuksesta? Öljyä syö ainakin p*rkeleesti ja savutuskin on sen mukaista, mutta auton arvon tuntien ei kiinnosta ruveta konetta aukomaan. Motonetin "stop smoket" 10-W40:sen kans on heitetty sisään ja toivotaan että näillä + kunnon kengityksellä mennään läpi päästömittauksista...
Alle en ole kunnolla päässyt kurkkaamaan mutta näin pers/näppituntumalla ei tuo pohja ihan lahokaan ole...Pitäiskö vielä iskarit ja ripustukset käydä läpi?
Muutoinkin olisi hyvä tietää mitkä on mitsun ns. "heikot paikat"?
Toinen asia, vaikkei suoranaisesti katsastukeen liity, kun en haulla enkä kuuklella löytänyt, niin mitäs kautta tuon lämppärin kennon saisi irrotettua helpoiten? Pääseekö alta käsiksi vai meneekö kojelaudan purkamiseksi?
Mitäs kannattaa tarkistaa ihan jo etukäteen ettei tule hukkareissu koko kattastuksesta? Öljyä syö ainakin p*rkeleesti ja savutuskin on sen mukaista, mutta auton arvon tuntien ei kiinnosta ruveta konetta aukomaan. Motonetin "stop smoket" 10-W40:sen kans on heitetty sisään ja toivotaan että näillä + kunnon kengityksellä mennään läpi päästömittauksista...
Alle en ole kunnolla päässyt kurkkaamaan mutta näin pers/näppituntumalla ei tuo pohja ihan lahokaan ole...Pitäiskö vielä iskarit ja ripustukset käydä läpi?
Muutoinkin olisi hyvä tietää mitkä on mitsun ns. "heikot paikat"?
Toinen asia, vaikkei suoranaisesti katsastukeen liity, kun en haulla enkä kuuklella löytänyt, niin mitäs kautta tuon lämppärin kennon saisi irrotettua helpoiten? Pääseekö alta käsiksi vai meneekö kojelaudan purkamiseksi?