Vs: lancer CB4A 1.6 SOCH
Joo moottori kun ei ole siellä konehuoneessa kiinni kuin kumityynyjen välityksellä. Vaihdevivustot, johdotukset... kaikessa on jonkin sortin eristystä välissä. Ajattelee vaikkapa vetoakseleita, ovathan ne pyöräntuennassa kiinni, joka taas on korista erossa kumin välityksellä.
Ja antaahan se hienosti kipinän, vaikka maapiuha olisikin irti, mikäli testaat kipinän saannin pitämällä sitä korinosien päällä.
Tottakai poikkeus vahvistaa säännön: Kaverin 309 pökötti päätti hankaloittaa ajoa polttamalla kytkinvaijerin poikki.... noh, maadotukset moottorista puuttui niin ottihan kytkinvaijerin välityksellä maita ja kun nuo bensakoneiden jännitteet on pienet, mutta virrat isot niin poikki se sitten paloi... tai no lämpeni tarpeeksi ja sitten kytkintä polkastessa katkesi.