Lancer Evolution ja puskurin/rekisterikilven reijät

Gooze

Lancer Evolution
Liittynyt
14 Heinäkuu 2006
Tdi?? sanoi
Itse en osta ikinä mitään enään OULUN VEHOLTA.(käytän vain ilmaisen huollon)
Tilasin auton ilman kilven alusmuovin reikiä, tietenkin oli porattu ja liike lupas hommata uuden reijättömän puskurin ei korjattua. Kuinka ollakkaan autonsaanti venyi huollosta, koska puskurin kiinnike oli kuulemma mennyt rikki.
Arvatkaapa mikä oli todellinen syy UUSI PUSKURI OLI HITSAUKSESSA ja nimen omaan lupasivat ehyen puskurin.
Se mikä tässä eniten vituttaa, maksatta n.50000€ autosta ja sitten valehdellaan.
Nytten hitsattu puskuri paikallaan missa maalit lähtenyt käveleen, koska märkä puskuri piti saada kireellä paikallen (jääty sitten talvella) että, eivät jäis valheesta kiinni. Ja kaiken takana on vehon vauriopuolen työnjohtaja.

Ps.sitten valehdeltiin lisää, että hän soitti asistorille ja tehtaalla reijät porataa puskuriin, tokasin vain just lopetin puhelun asistorin kans ennen kuin vastasin sulle. Arvatkaapa missä reijät porataan? ASISTORILLA.

Tietääkseni nuo reiät porataan jo tehtaalla. Tilasin viime syksynä uuden puskurin, niin siinä oli sitä telinettä varten reiät valmiina. Uudessa autossa ei vain ole telinettä yleensä laitettu paikoilleen.
 
Gooze sanoi
Tietääkseni nuo reiät porataan jo tehtaalla. Tilasin viime syksynä uuden puskurin, niin siinä oli sitä telinettä varten reiät valmiina. Uudessa autossa ei vain ole telinettä yleensä laitettu paikoilleen.

Ainakaan tänne Unkariin tulevissa autoissa ei noita reikiä ole uutena ja normaalin kilpitelineen tilalle on mahdollisuus saada "kilpitarra" oheisen kuvan tapaan. Noita olen nähnyt pienemmässäkin koossa...mene ja tiedä sitten kuinka luvallisia ovat. Täälläpäin tuntuu mikä tahansa olevan sallittua jos on tarpeeksi rahaa mukana poliisin pysäyttäessä.

gp_evo9_004.jpg
 
Gooze sanoi
Tietääkseni nuo reiät porataan jo tehtaalla. Tilasin viime syksynä uuden puskurin, niin siinä oli sitä telinettä varten reiät valmiina. Uudessa autossa ei vain ole telinettä yleensä laitettu paikoilleen.

Ei porata. Uudessa autossa kiinni oleva puskuri on reiätön, mutta kun tilaat jälkikäteen puskurin, on siinä reiät. Syytä en tiedä, mutta niin se vain on. Ollaan ralliheebojen kanssa asiaa ihmetelty, mutta mitään loogista selitystä asialle ei olla keksitty.
 
pexi sanoi
Ei porata. Uudessa autossa kiinni oleva puskuri on reiätön, mutta kun tilaat jälkikäteen puskurin, on siinä reiät. Syytä en tiedä, mutta niin se vain on. Ollaan ralliheebojen kanssa asiaa ihmetelty, mutta mitään loogista selitystä asialle ei olla keksitty.

Juurikin tänään uuden Yskän puskurin ruuvasin paikoillee ja kirottii niitä reikiä :mad:
 
Gooze sanoi
Tietääkseni nuo reiät porataan jo tehtaalla.

Eihän tuo ole mahdollista, koska mulla on Evossa reiätön IX puskuri. Ja Assistorille laitettiin viestiä, ettei kilpeä saa laittaa.
 
Tarzi sanoi
Ylläpito...voisko nää puskurikeskustelut sun muut rekisterikilvistä tai niiden reikien olemmassa olosta jeesustelut siirtää omaksi topikikseen?
Juuri näin... :peukku Mulla ainakin on kilpi keskellä puskuria.... :p
 
Sori kun vastaan vielä tähän.
Uudessa autossa on reijätön puskuri (asistori poraa reijät).
Kun tilaat uuden "varaosa" puskurin niin tulee reijillä, mutta nykyään saa myös ilman reikiä,eri varaosa numerolla. Itse silloin soittelin maahan tuontiin ja sinne selittelin, kun kysyntää olis reijättömilla puskureilla ja nyt niitä saa. :peukku
 
Vs: Lancer Evolution ja puskurin/rekisterikilven reijät

Mites onko kellään tietoa ,

Onko alustan ruuvit/pultit läpi pultteja eli mutterilla takaa kiinni vai ei ?

Tuossa pienessä vesisateessa koitin alustaa irroittaa niin ruuvit pyörii paikallaan eikä meinaa lähtee pois.

Tosin sade kyllä häiritsi hivenen motivaatiota ja keskittymistä...

Jos vaan jollain on hyvä keino kuinka ruuvit irtoo niin saapi kertoa.
 
Vs: Lancer Evolution ja puskurin/rekisterikilven reijät

-JP- sanoi
Mites onko kellään tietoa ,

Onko alustan ruuvit/pultit läpi pultteja eli mutterilla takaa kiinni vai ei ?

Tuossa pienessä vesisateessa koitin alustaa irroittaa niin ruuvit pyörii paikallaan eikä meinaa lähtee pois.

Tosin sade kyllä häiritsi hivenen motivaatiota ja keskittymistä...

Jos vaan jollain on hyvä keino kuinka ruuvit irtoo niin saapi kertoa.

Jos meinaat sitä etupään pohjapanssaria, niin niitä ruuveja saa tosiaan hetken pyöritellä ennenkuin irtoavat. Kärsivällisesti ja hennolla kädellä samalla pyöritellen pitäis irrota=älä paina samalla kuin pyörität niitä "ruuveja" (muistaakseni niitä on 18 kpl). Niitä metallisia ruuveja siinä keskellä ei tarvitse irroittaa, pitävät vain niitä palasia yhdessä. Itse tilasin juuri 20 kpl uusia, kun muutaman kerran on niitä tullut irroiteltua - en ole aina jaksanut pyöritellä...
 
Vs: Lancer Evolution ja puskurin/rekisterikilven reijät

Tarkoitin kyllä rekisteri kilven alustaa.

Olin ehkä huonosti ilmaissut asiani , mutta kyllähän tuotakin tietoa myöhemmin tarvitaan.
 
Vs: Lancer Evolution ja puskurin/rekisterikilven reijät

Ahaa, niitten ruuvien takana onkin sellainen kumitulppahässäkkä, joka ei lähde irti ilman puukkoa. Käytännössä se ruuvimutteri pyörii vaan ympyrää, kun se on vulkanisoitu siihen kumiin kiinni.
 
Vs: Lancer Evolution ja puskurin/rekisterikilven reijät

Kiitoksia tiedosta. Ei tartte turhaan niitä pyöritellä. :)

....täytyypi katsoa milloin olis aikaa irrotella puskuri.
 
Takaisin
Ylös Bottom