lancer gti 95 ikkunan vaijeri

tony20

lancer gti -95
Liittynyt
4 Tammikuu 2005
eli meni ikkunasta vaijeri poikki ja lasi tietenkin tippui, joten saako tuon pelkän vaijerin vaihdettua?
jos ei saa niin mitkä osat täytyy vaihtaa?
 
Vs: lancer gti 95 ikkunan vaijeri

Mulla oli kans vaijeri poikki edellisestä autosta.
Purkaamolta ostin koko lasihissin. Ei maksanut ku muutaman kympin.
 
Vs: lancer gti 95 ikkunan vaijeri

juu tuskin sitä pelkkää vaijerii saa,mutta muutamaan olen sen vaihtanut tavis veivilasivehkeestä harrastusmielessä,eli silleenkin voipi saada toimimaan ;Dse kun on ihan tyyppivika 88-92 lancereissa että apparin takasähkölasin nostimen vaijeri katkee ???
 
Vs: lancer gti 95 ikkunan vaijeri

Minulla on kuskinpuoleisen etuoven ikkunannostin hajalla GLi -93 Lancerista, kyseessä veivattava ikkuna. Onko vaijeri tai nostin helppo vaihtaa tähän itse vai pitääkö viedä korjaamolle?
 
Vs: lancer gti 95 ikkunan vaijeri

ite nostin menee helposti vaihtoon jos 10mm lenkki tai hylsyavain sekä ristipää ruuvari kädessä pysyy. jos tahtoo pelkkää vaijeria vaihtaa ni sitäei tee ees korjaamot :peukku(nimittäin ei periaatteessa pysty vaihtamaankaan ;)

itekkään en pelkkää vaijeria ole vaihtanu,mutta sen veivikammen tilalle olen sen sähkömoottorin sovittanu,ja sillon joutuu hieman vaijerin kuoria lyhentää ;Dsekä muutenkin soveltaa ;)
 
Vs: lancer gti 95 ikkunan vaijeri

Jollei vaijeria pysty vaihtamaan niin pitääkö vaihtaa koko lasinnostinyksikkö(lasihissi)? Onko paha vaihdettava jos sellaisen sattuisin purkaamolta löytämään?
 
Vs: lancer gti 95 ikkunan vaijeri

pitää vaihtaa koko hissi systeemi,eikä ole paha vaihtaa.helppo kun heinänteko ;D
 
Vs: lancer gti 95 ikkunan vaijeri

mikko412 tuleekin sitten jelppimään jos/kun rupeen Coltiaiseen noita vaihtamaan :peukku

Mulla on molemmista lähteny vaijerit purkaantumaan ja nyt on lasit kiilattu kiinni, helppohan ne nyt olis vaihtaa ku ovet on irti mutta kun siin (koko autossa siis) on paljon tärkeempääkin tekemistä, niin noita laseja ihmetellään ihan viimeisenä :)
 
Vs: lancer gti 95 ikkunan vaijeri

Vähän OT, mutta meikäläisellä myös hanttarin takaa mennyt vaijeri poikki ja mitsuliikkeestä joskus muinoin kyselin vaijerin/hissin hintaa niin olisi ollu miltei 70e :-X Eli kannattaa suosia niitä purkuosia :peukku

Meikäläisellä ei kuitenkaan lasi tippunut ???
 
Takaisin
Ylös Bottom