Lancer käy taas...

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Ei ole ollut oikein aikaa pyöriä näissä ympyröissä pitkään aikaan, mutta kesä (ja kesän ensimmäisessä radalle.com tapahtumassa käynti) on saanut taas pienen tarmonpuuskan aikaan ja Lancer pitäisi saada jälleen tien päälle. Tänään otettiin koneesta savut, vaikka mylly onkin ollut nokalla kohta puoli vuotta. Kohtalaisen hyvin tuntuu käyvän, ei ainakaan nokka-akseli kilkata enää. Pakoputki tosin vuotaa downpipen ja itse putken liitoksesta ja jäähdytinkin näytti tihkuvan yhdestä nurkasta.

Kyllä tästä vielä joskus katsastukseen päästään... ;D

P.S. autohan oli Lancer Turbo 2000 vuosimallia 81.
 
Hieno homma!

Pistäs rekisteröityen ja sit auto kilpiin niin saadaan vähän vanhempaakin kalustoa!
 
Ööh, eiköhän mun jäsenlistalla pitäisi olla. Ainakin olin silloin entisen forumin aikaan ja ennen sitä...

On tuossa vielä hieman tekemistä että uskaltaa käydä katsastusmiehelle näyttämässä. Projektini tuon auton parissa on ollut käynnissä hitaalla tahdilla jo reilusti toista vuotta, mutta yritetään nyt vaikkapa heinäkuussa saada kosla ajoon.
 
Tere! Joo kyllähän sä listalla toki oot ;D Täällä vaan on, kuten huomaat, ni lisääntyny jengi aika rajusti :)

Tota, kyselin tossa aiemmin (löytynee joltain palstalta)
josko joku tarvii tollasen tuuppariLancerin osia ku täällä tammisaaren seudulla on niitä pari kipaletta ja mä voisin käydä kyselemässä josko niistä on kauppoja hierottavissa???
 
Hyvä, hyvä, hyvä, hyvä!!! ;D
Mullaki oli 81 takatuuppari äsken tulilla, ekaa kertaa, konerempan jälkee,hienosti kävi :)
 
Takaisin
Ylös Bottom