Eli tuossa viikonloppuna ilmeni sellainen ongelma että akku oli purkanut itsensä yöllä, aamulla ei edes kojelaudan kelloon tullut valoa.
Latasin akun, käynnistin ja ajelin töihin seuraavana päivänä, ja taas työpaikan pihalla akku loppu, ei edes kellon valo toimi vieläkään.
Sitten apuvirralla käyntiin, kävi vähän aikaa ja sammui. Toisen kerran apuvirralla käyntiin ja pidin kaasua noin 2000rpm kohdalla, alkoi pätkimään todella paljon ja meinas sammua, bensa haisi melko paljon. Eli mihin Lancer voi purkaa akun, toisin sanoen työntää virtaa vaikka mikään ei ole päällä? Ja vikahan ei voi laturissa olla koska latausjännite 13.3-13.8v?
JA autohan on Mitsubishi Lancer 1.5i 8v -90.
Latasin akun, käynnistin ja ajelin töihin seuraavana päivänä, ja taas työpaikan pihalla akku loppu, ei edes kellon valo toimi vieläkään.
Sitten apuvirralla käyntiin, kävi vähän aikaa ja sammui. Toisen kerran apuvirralla käyntiin ja pidin kaasua noin 2000rpm kohdalla, alkoi pätkimään todella paljon ja meinas sammua, bensa haisi melko paljon. Eli mihin Lancer voi purkaa akun, toisin sanoen työntää virtaa vaikka mikään ei ole päällä? Ja vikahan ei voi laturissa olla koska latausjännite 13.3-13.8v?
JA autohan on Mitsubishi Lancer 1.5i 8v -90.