Hyvät neuvot kalliit.
Tuossa vähän matkaa ennen kotia ajelemista päätti osa hevosvoimista käydä nukkumaan ja tuntui kuin moottori kävisi kolmella.
Tutkailin aluksi ja kaikille tulpille tuli kipinä, vaan sitten ruiskusuuttimia kuunnellessa huomasin, että vasemmanpuoleisin suutin ei tikittänyt. Arvelin ensin, että liekö suutin mennyt, mutta sitten vaihdoin johtojen paikkoja ja näyttäisi siltä, että suuttimet toimivat, mutta johdosta ei tule käskyä suuttimelle. Tuosta toimimattomasta johdosta mittailin äkkiseltään noin 1,1 volttia, pitäisikö tulla enemmän.
Ja onkos tässä muita vaihtoehtoja kuin ECU? Tuolla on kyllä hyllyssä varakappale, joten saan tuon testattua, mutta olisiko arvon raadilla mielipiteitä asiaan?
Tuossa vähän matkaa ennen kotia ajelemista päätti osa hevosvoimista käydä nukkumaan ja tuntui kuin moottori kävisi kolmella.
Tutkailin aluksi ja kaikille tulpille tuli kipinä, vaan sitten ruiskusuuttimia kuunnellessa huomasin, että vasemmanpuoleisin suutin ei tikittänyt. Arvelin ensin, että liekö suutin mennyt, mutta sitten vaihdoin johtojen paikkoja ja näyttäisi siltä, että suuttimet toimivat, mutta johdosta ei tule käskyä suuttimelle. Tuosta toimimattomasta johdosta mittailin äkkiseltään noin 1,1 volttia, pitäisikö tulla enemmän.
Ja onkos tässä muita vaihtoehtoja kuin ECU? Tuolla on kyllä hyllyssä varakappale, joten saan tuon testattua, mutta olisiko arvon raadilla mielipiteitä asiaan?