Lanceriin vaparia

jehu87

New Member
Liittynyt
15 Marraskuu 2013
Sijainti
Helsinki
Lueskeskelin tossa jotain vanhaa keskustelua täältä koskien lancerin "virittelyä" ja siellä puhuttiin että jos jotain pientä kivaa haluaa tehdä niij pistää vaparin sekä ois kuulemma 2"putkistokin kiva.. Mistäs kannattais lähtee aluks kattelee vaikka tota vaparia ;D ;D entäs tuota putkistoa (peukalo keskellä kämmentä) kun olen niin en osaa itse tehdä yhtäån mitäån ja mistään. ;D
 
Vs: Lanceriin vaparia

jos ei edes ruuvari kädessä pysy niin sit tollaset kannattaa unohtaa. taikka sitten menee johonkin pakoputkia tekevään pajaan ja kertoo toiveensa ja käyttää sitä visakorttia maksupäättees ;D
 
Vs: Lanceriin vaparia

Kyllä se ruuvari pysyy kädessä ;D tarkoitan lähinnä, etten niin paljoa ymmärrä tuommoisten eteen, että osaisin lähteä itse esim. Tekemään siihen sitä "putkea" tai muuta, muuten kyllä ymmärrän autojen päälle (lähinnä jenkkien) enimmäkseen ;D
 
Vs: Lanceriin vaparia

Mua on ittellä omassa ja ei oo vaikee löytää netistä.. ja on myös 2,5" suoraputki jonka oon sinne väsänny. Käy hakee motonetistä putkee vaikka ei muutaku vääntämään.
 
Vs: Lanceriin vaparia

Juu ei tuo kolme hymiöö kai pilalle vie? Toisaalla yks yli 30 kirjottaa ni on kaikki hymiöt aina kuuteen kertaan ja teiniX sekaan.

Mutta ite tuohon kysymykseen ni http://osanetti.fi/simota-kartiosuodin-p-949.html ja tuolta samalta sivulta muistaakseni sai sovittimen. Putkistoon ni jos ei ite saa tehtyä ni ei kannata, ei niin suurta hyötyä taida saada että kannattas maksaa siitä.
 
Vs: Lanceriin vaparia

Itselläni oli ~9v takaperin -91 galantissa takana vapaasti virtaava pönttö ja pellin alla vapaasti virtaava suodatin. Ääntähän ne toi lisää ja sitä kautta myös tehon tuntua, mutta polttoaineen kulutuksessa tuolla hengityksen parantamisella oli eniten merkitystä :) kulutus tippui 0,5-1l / 100km, ja tämä oli ihan mitattua tietoa. Kulutus nousi takaisin, kun takapönttö sanoi kiinnityksensä irti ja kävin ostamassa vakiovaimentimen tilalle.

Vapaavirtaussuodatin itsessään ei lisää äänitasoa juurikaan, ja jos putkiston rakentaa hyvin niin siitäkin saa hiljaisen mutta virtaavan. Täältä foorumilta löytyy kyllä aiheista lisää, kun hetkisen etsit :) ei se rakentelu joka tapauksessa hukkaan mene, jos sen päättää tehdä hyvin. Vähintään kokemusta siitä saa.
 
Vs: Lanceriin vaparia

nostokurki sanoi
Itselläni oli ~9v takaperin -91 galantissa takana vapaasti virtaava pönttö ja pellin alla vapaasti virtaava suodatin. Ääntähän ne toi lisää ja sitä kautta myös tehon tuntua, mutta polttoaineen kulutuksessa tuolla hengityksen parantamisella oli eniten merkitystä :) kulutus tippui 0,5-1l / 100km, ja tämä oli ihan mitattua tietoa. Kulutus nousi takaisin, kun takapönttö sanoi kiinnityksensä irti ja kävin ostamassa vakiovaimentimen tilalle.

Vapaavirtaussuodatin itsessään ei lisää äänitasoa juurikaan, ja jos putkiston rakentaa hyvin niin siitäkin saa hiljaisen mutta virtaavan. Täältä foorumilta löytyy kyllä aiheista lisää, kun hetkisen etsit :) ei se rakentelu joka tapauksessa hukkaan mene, jos sen päättää tehdä hyvin. Vähintään kokemusta siitä saa.


Näimpä juuri! :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom