lancerin Alatukivarret?

Kai_L

Mitsubishi Lancer 2,0 Stw Intense -06
Liittynyt
28 Maaliskuu 2004
Sijainti
Kurikka
Moniko täällä clubissa on joutunut vaihtamaan alatukivarret lancerin CB koppaiseen?
ja millä tavalla se on ilmennyt,että pitää vaihtaa??
 
Nyt rupeaa kohta hermoja menemään kun olen nyt vaihtanut raidetangonpäät,alatukivarret ja "koiranluut" ja ei mitään eroa.auto vie kiihdyttäessä oikealle päin ja oikea puoli rupeaa tärisyttämään 80-90 vauhdissa,olen testannut eri renkaita eli renkaissa ei ole mitään vikaa.kulmatkin pitäisi olla kohdallaan. Ja sitten kiihdyttäessä santatiellä niin ratti "poukkoilee" puolelta toiselle.
mistä johtuu?muuten hyvä auto mutta kun sais ton homman pois.

Vastatkaa pliis, ettei tartte laittaa rautanauloiksi ;)
 
kuinka saan tarkistettua ne vetoakselit?onko muuta keinoa kuin purkamalla?
ja onko muita ideoita mikä vois olla vikana?
 
onko etu iskunvaimentajien yläpään kumi vulkanoinnit ehjät?
tämä aiheuttaa juuri ohjauskulman muutoksen vedätettäessä. ;) ja vastaavasti löysättäessä ;D
 
milläslailla ne kumi vulkanoinnit vois kattoa?ja mitenkä sen erottaa huonon hyvästä?
on toi vulkanointi-sana vähäsen epäselvä meikäläiselle,joten pikkasen avittakaa sen tarkastamisessa.
jospa se johtuiskin niistä...??
 
eli eli ....öö siis iskarin yläpään lautanen josta tulee keskeltä läpi iskari ja ympärillä on vulkanoitu kumi joka taas eristää iskari äänet korista...olipa vaikee kertoo ;D
mut ne voi tarkistaa ihan silmämääräisesti,esim:toinen pyörittää rattia ja toinen katsoo irvisteleekö vulkanoinnin saumat..eli onko repeämiä kumissa ::)
sitähän vois myös kokeilla ihan painelemalla auton kulmaa alas päin ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom