lancerin etu kaiuttimien sennus paikka?

T

tomikiv

Guest
onko kukaan rohjennut puhkaista reikää -92-96 lancerin ovi pahveihin, kun siellä näyttäis olevan ovessa paikka 6,5" elementille? jos on niin onko soinnillisesti hyvä asennus paikka, vai kannattaako muotoilla kojelaudan päälle nurkkiin uudet asennus paikat?
 
No yleisin paikka ainakin nuo ovet ovat mideille. Sinne vaan tukevasti kiinni ja se on siinä :) toiset suuntaavat niitä hiukan ylöspäin jotta ääni tulisi kuulijaa kohti ja toiset laittavat ne normaalisti suoraan. Makuasia :D kyllä ne nätisti ovissa saa soimaan.

Yleisin ratkaisu on, että midit on ovissa, keskiäänet kojelaudalla ja diskantit a-pilareissa.
 
Kyllähän "joku" sentään on rohjennut reijän puhkaista (en minä vaan auton entinen omistaja) tuohon mun etuoveen... Siinä on alla sellanen korotuspala... En tiedä oikeen onko joku yleismalli vai mikä... http://personal.inet.fi/koti/jaakko.n/IM001103.JPG
Ja äänenlaadullisesti voin kertoa, että soi päin *tua... Ääni tulee suoraan jalkaan (ei toi kajarikaan kyllä mikään huippu oo mutta kuitenkin, edellisen omistajan peruja) ja jää sinne... Tai näin mulla...
Jos hyvän systeemin rakennat niin tietysti diskantit a-pilareihin ja keskiääniset kojelaudalle... ja sitten ehkä midit oviin suunnattuina ylöspäin...
Työkaverilla oli keskiääninen tuossa oven yläreunassa ja tuntu ihan toimivalta ratkaisulta...
 
Takaisin
Ylös Bottom