Lancerin maavara?

J

Jerry

Guest
Paljon on maavara näillä 88-91 vuoden "tavallisilla" lancereilla? Siis orkkis jousilla.. ja paljonko GTi Lancereiden? Tuntuu että mulla olis jotkut todella vähän madaltavat jouset kiinni kun ostin auton.. tai sit on lattiamattojen alla kultaharkkoja ;D
 
Lanceri on jo vakiona tosi matala (matalin mitkä mulla on vakio jousilla ollut) mutta siitä kun ottaa 40mm pois niin joka paikka ottaa kiinni ;D mulla on jo pakoputki hajonnut 2:sta kohtaa tämän talven aikana :p ja onneksi siinä on se moottorin kiinnike keskellä muuten olisi mennyt öljypohjakin ;D
 
mul on toi putki pysynyt ihan kunnossa mut toi öljy roppu on uponnut tonne öljypohjaan muutaman sentin :)
 
just sain 40mm mad. Weitecing jousisarjan kiinni, ja matalaa on, etenkin edestä. Ajelin tuossa haagasta himaanpäin ja manskulla oli joku ihan mitätön kuoppa ja .. *KLONKCRASHPLÄKK!* kuulu. x) Varmasti lensi kipinöitäkin. :p

Mutta pitää vähäsen tottua siihen että maavaraa ei enää ole, niin eiköhän sitä osaa jarrutella hieman siellä ja täällä. :D

Mutta juu...eh..hieman offtopic, sori. ^_______^

Mutta on nuo aika matalalla jo vakionakin.
 
Takaisin
Ylös Bottom