laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

eclipse-94

New Member
Liittynyt
17 Helmikuu 2010
hyvä tuuri vaan jatkuu,eilen katkes laturin hihna,onko sellanen hankala laittaa -94 eclipseen? ja kaunko sellaiseen yleensä menee kun sen laittaa?
 
Vs: laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

juuh itse mä en sitä ala laittaa,ei ole taitoja eikä tietoa. On tosiaan ollut hyvä tuuri ton auton kanssa,ollut mulla nyt yli viikon ja eka meni 5 vaihde,ja nyt toi laturin hihna meni katki,mitähän vielä.. :mad:
 
Vs: laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

niinpä,koskaan ei tiedä noista käytetyistä autoista mitä sieltä matkaan tulee,kyllä koeajossa toimii hienosti.. mutta mennään muutama päivä eteenpäin niin jo alkaa osia menee paskaks.. noh autosta en luovu,tykästyin siihen samantien kun koeajoin.. koskaan ei mitsua ole mulla ollut ennen..
 
Vs: laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

nyt on soitettu autohuolto leinolle ja kysytty paljonko laturin hihnan laitto siellä maksaa,hinta oli 30 euroa,minusta ei järin kallista. varsinkin kun itse sille ei osaa tehdä mitään.. :)
 
Vs: laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

en tiedä miten eclipsessä laturin hihna menee,mutta älä ajele hirveesti jos sama remmi pyörittää vesipumppua? voi olla että jakohihnakin sitä vesipumppua pyörittää,ja pikkasen siihen suuntaan ite aavistelisin koska jo sen verta tuoreempi tapaus ja saman ikäsissä lancecereis ja galluis niin jo on.
 
Vs: laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

juu sen jälkeen kun se poikki meni,niin sillä ei ole ajettu,eikä ajeta,ensin täytyy se hihna saada kuntoon,kun se poikki meni,sillä pikkumatka ajettiin,että sai auton kotiin. toivottavasti ei sitten vahinkoa ehtinyt tulla.. on tässä sen verran hyvää tuuria ollut,ja toi autohuolto leino on kaduntoisella puolella,ei ole pitkä matka =)
 
Vs: laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

nyt on autossa uusi hihna,kunpa nyt ei tulisi mitään uutta korjattavaa enempää,että pääsis vihdoinkin nauttii tosta ajamisesta ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom