Laturin vaihto Sigmaan.

Sigman

Sigma 3.0 V6 6G72 12V A/T -93
Liittynyt
21 Maaliskuu 2009
Sijainti
Espoo
Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen -93 Sigma Stw:n ( 3.0 V6 12V SOHC ) laturin vaihtoa

varten. ???
 
Vs: Laturin vaihto Sigmaan.

Sigman sanoi
Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen -93 Sigma Stw:n ( 3.0 V6 12V SOHC ) laturin vaihtoa

varten. ???

ei muutaku akun miinus napa irti ja laturi käteen ja vaihto laturia tarvikeliikkestä. :peukku
 
Vs: Laturin vaihto Sigmaan.

Niin minäkin ajattelin aluksi mutta eihän tuonne pääse mitenkään käsiksi. pitääköö puoli

konetta purkaa ennenkuin laturille pääsee käsiksi. ( Kolme korjaamoa on nostanut kädet pystyyn

mokoman operaation takia ) Ja laturi on jo ostettu Saksasta . ( " Wanted" Haetaan Kaveri joka

voisi tehdä tuon vaihto työn asianmukaista korvausta vastaan. :peukku

Terv.Sigman
 
Vs: Laturin vaihto Sigmaan.

Missäs päin se laturi sijaitsee? Onko samalla tavalla vittumaisesti ku Legnumissakin koneen takapuolella???

Itse joku viikko sitten vaihdoin Legnumin laturin ja hommaahan siinä oli...
 
Vs: Laturin vaihto Sigmaan.

Etupuolella se mun muistaakseni on. Mulla oli laturiongelma siinä yhessä 24v mallissa eikä se nyt niin ylimaallisen vaikealta paikalta näyttäny vaikken kerinny sitä vaihtamaan.

Millanen korjaamo kieltäytyy tekemästä työtä josta saa korvauksen? Perusruuvaustahan toi vaan on, vanha pois ja uus tilalle. Vaikka niitä pultteja ois sata.
 
Vs: Laturin vaihto Sigmaan.

Ei se ainakaan 24V Dohc koneeseen ole paha vaihtaa,vähän se on sellainen tympeä ottaa pois muttei siinä kauaa mene. Ja missä päin homma pitää suorittaa,jos oulun alueella niin voin käydä vaihtamassa sen.
 
Vs: Laturin vaihto Sigmaan.

laturi on koneen takapuolella alhaalla ,edestäpäin katsottuna oikealla.
 
Vs: Laturin vaihto Sigmaan.

Nuhapumpulle iso kiitos ,mutta Sigmaatti asustaa Espoossa :driver
 
Vs: Laturin vaihto Sigmaan.

Voin myös tehdä, jos saat auton Rajamäelle. Aikataulullisesti tosin onnistuis vasta elokuussa...
 
Takaisin
Ylös Bottom