Morjes!
Eli legusta levisi jakolaatikko -> uusi tilalle. Löytyi evo6 laatikko, joka pitäisi kaikkien speksien mukaan olla oikean/samanlainen kuin nykyinen.
Sitä sitten alle laittamaan, jostain syystä uudesta laatikosta puuttui kuskinpuolen lisäakseli (n. 20cm tanko) johon vetarin malja sitten tulee kiinni.
Otin vanhasta jakolaatikosta akselin ja työnsin tyytyväisenä sen uuteen laatikkoon. Noh, nyt akseli jää jostain syystä n. 4cm ulommaksi kuin aiemmin ja näin ollen vetarin maljan asennus tapin päähän on mahdoton. Vanha akseli menee uuteen laatikkoon oikein pooreille ja lukitussokka napsahtaa kiinni.
Eli onko jollain tietoa että onko se evon lisäakseli (jos semmoista edes evoissa on?) samanmittainen kuin legussa? Vai onko vetareiden maljoissa sitten ero? Miten nyt onnistuisin saamaan tuon ajokuntoon, vai onko se ylipäänsä mahdollista näillä osilla?
Olisiko yksi vaihtoehto ottaa vanhasta laatikosta (anteeksi, en tiedä oikeita termejä) se palikka, jossa iso ratas on kiinni, poistaa ratas (joka siis on rikkoontunut) ja ottaa se keskiosa uuteen laatikkoon laittaen uudet rattaat siihen vanhan ympärille? Koska juuri tämän läpihän akselit menevät ja silloin vanhat akselit sopisi ainakin...
Kiitos avusta, jos joku pysyi kärryillä mistä kyse! eukku
Eli legusta levisi jakolaatikko -> uusi tilalle. Löytyi evo6 laatikko, joka pitäisi kaikkien speksien mukaan olla oikean/samanlainen kuin nykyinen.
Sitä sitten alle laittamaan, jostain syystä uudesta laatikosta puuttui kuskinpuolen lisäakseli (n. 20cm tanko) johon vetarin malja sitten tulee kiinni.
Otin vanhasta jakolaatikosta akselin ja työnsin tyytyväisenä sen uuteen laatikkoon. Noh, nyt akseli jää jostain syystä n. 4cm ulommaksi kuin aiemmin ja näin ollen vetarin maljan asennus tapin päähän on mahdoton. Vanha akseli menee uuteen laatikkoon oikein pooreille ja lukitussokka napsahtaa kiinni.
Eli onko jollain tietoa että onko se evon lisäakseli (jos semmoista edes evoissa on?) samanmittainen kuin legussa? Vai onko vetareiden maljoissa sitten ero? Miten nyt onnistuisin saamaan tuon ajokuntoon, vai onko se ylipäänsä mahdollista näillä osilla?
Olisiko yksi vaihtoehto ottaa vanhasta laatikosta (anteeksi, en tiedä oikeita termejä) se palikka, jossa iso ratas on kiinni, poistaa ratas (joka siis on rikkoontunut) ja ottaa se keskiosa uuteen laatikkoon laittaen uudet rattaat siihen vanhan ympärille? Koska juuri tämän läpihän akselit menevät ja silloin vanhat akselit sopisi ainakin...
Kiitos avusta, jos joku pysyi kärryillä mistä kyse! eukku