Legnum-kysymyksiä

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Vs: Legnum-kysymyksiä

VR. Sykerö sanoi
Mitäs luuleet meniskö sinne normaali 8" elementti vai pitäskö olla joku slim malli?
Mulle kyl varmaan riittäis nykyään se 8" elementti ihan hyvin, ku en jaksa enää luukuttaa niin hirveesti...

Tosiaan jos sulla on "orkkis" subbari... se on "vaan" 6"...
 
Vs: Legnum-kysymyksiä

En tiedä mitään Legun vakiosuppasen koteloinnista, mutta mutuiluna heitän, että eiköhän pienellä DIY-hengellä sinne alkuperäispaikallekin sovelleta kiinni 8" tuumainen ?
 
Vs: Legnum-kysymyksiä

SpoonCivic sanoi
Siis minkälainen "orkkis" 10-levyinen vaihtaja teillä on takakontissa? DVD, GPS, Mitsun omaa, mitä, mitä ???
Kukaan ei oo mitään ylimääräiset Sonyn Autostereo-tavaroita. Mieluiten JDM-spec. :peukku

Mulla oli ainakin joku mitsun oma 10 levyn vaihtaja. En tiedä onko siinä muita toimintoja.
MR172562 näytti olevan osanumero
 
Vs: Legnum-kysymyksiä

Menisköhän sinne vakiopaikkaan tällänen näppärästi http://www.pioneer.fi/fi/products/25/131/201/TS-SW841D/index.html
Niin vähän tulee toisiaan noita vehkeitä rääkättyä, et arvostan istuvuutta ja keveyttä yli äänenpaineen.
Sanokaas joku viel onko sille subille olemassa vakiona joku vahvari, vai tuleeko sinne piuhat ainoastaan?
 
Vs: Legnum-kysymyksiä

VR. Sykerö sanoi
Sanokaas joku viel onko sille subille olemassa vakiona joku vahvari, vai tuleeko sinne piuhat ainoastaan?

Ei kyllä taida mitään vahvistimia olla?
 
Vs: Legnum-kysymyksiä

Shadow sanoi
Ei kyllä taida mitään vahvistimia olla?

Kyllä mulla oli erillinen vahvistin ihan koko setille. Takakontin vasemmalla laidassa, sen paneelin alla. Soittimelta ei menny johtoja suoraan kaiuttimille ollenkaan.
 
Vs: Legnum-kysymyksiä

Ale sanoi
Kyllä mulla oli erillinen vahvistin ihan koko setille. Takakontin vasemmalla laidassa, sen paneelin alla. Soittimelta ei menny johtoja suoraan kaiuttimille ollenkaan.

Oliks siin vahvarissa liitännät myös sille subille?
 
Vs: Legnum-kysymyksiä

Ale sanoi
Kyllä mulla oli erillinen vahvistin ihan koko setille. Takakontin vasemmalla laidassa, sen paneelin alla. Soittimelta ei menny johtoja suoraan kaiuttimille ollenkaan.

Tosiaan omat kokemukset perustuu Galanttiin... Legnumeista en sano mitään.
 
Vs: Legnum-kysymyksiä

VR. Sykerö sanoi
Menisköhän sinne vakiopaikkaan tällänen näppärästi http://www.pioneer.fi/fi/products/25/131/201/TS-SW841D/index.html

Jepp, toi mahtuu kyllä! Mun pitäs hommata semmosen minulle kans...

Shadow sanoi
Mulla oli ainakin joku mitsun oma 10 levyn vaihtaja. En tiedä onko siinä muita toimintoja.
MR172562 näytti olevan osanumero

OK! Mitsun Perus-Vaihtaja CD/CD-R
 
Vs: Legnum-kysymyksiä

Onko kukaa käyny punnitsemassa omaa legnumiaan? Kävin itse tossa rekka vaa'alla ja sano painoks 1240 kg ??? ihmeen vähän näytti. Ainakin vaaka pitää paikkaansa koska itse painan noin 95kg ja kun hyppäsin vaa'alle niin tuli siihen 100kg lisää.
 
Vs: Legnum-kysymyksiä

Anza69 sanoi
Onko kukaa käyny punnitsemassa omaa legnumiaan? Kävin itse tossa rekka vaa'alla ja sano painoks 1240 kg ??? ihmeen vähän näytti. Ainakin vaaka pitää paikkaansa koska itse painan noin 95kg ja kun hyppäsin vaa'alle niin tuli siihen 100kg lisää.

Ei voi pitää paikkansa?
 
Vs: Legnum-kysymyksiä

Lukitaampas tämä sillisalaatti aihe.Näköjään kasvoi samanlaiseksi kuin "evo3 kysymykset"
Eri aiheet eri topikkiin. Painoista voi tehdä oman topikin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös Bottom