Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

mystinengalant sanoi
Mulla lukee lapussa "E3 Takakeskituki lukitus ala-asentoon kiinteästi" Ja toki siis jälkitarkastuksella. Inssi kuitenkin sanoi että vyö pois ja lukitus, muttei kirjannut vyöstä lappuu. Tuokin reissu maksaa taas kympin joten otan kyllä tuon vyönkin pois ettei vaan tule mitään sanomista. Mutta kiinnostais vaan et millä ilveellä tuon kyynärnojan saa pysyy alhaalla, edes leiman ajan :D

varmista ny katsarille SOITTAMALLA jos se tarkotti vyö pois TAI nojan lukitus ala-asentoon?
Varmaa siks kirjotti vain lukitsemisen, ku arvaa että saatat viedä joskus 5:ttä (eli teet lukitus"kikan") ja tällöin turvavyö on iha turvallisuusseikkana parempi :)
Yleensä soittamal kannattaa varmistaa, sekun EI maksa mitään! Itse oon aina asioinu soittamalla ja hyvin palvelu pelannu jos epäselvää jäänyt :peukku
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

mystinengalant sanoi
Mistä näitä tietää, kuten on sanottu AKE on yks iso arpakone. Joskus näin, joskus toisin.

Ehkä se arpakone ei kuitenkaan aina ole AKE, vaan erot voivat tulla katsastajien ja varsinkin konttoreiden välillä.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Kyllahan nain voi olla, mutta nakisin taman olevan vain siirtymaa AKEn arpakoneen johdosta.
Edelleenkin viitaten siihen etta kirjallisesti AKEn kanssa "keskusteltaessa" lopussa lukee aina aiemmin viittaamani "ihan sama mita sanottiin, me voidaan silti kieltaa se ja meidan hopinat eivat valttamatta perustu mihinkaan lakiin eika maarayksiin vaan on mahdollisesti keksitty omasta paasta juuri tata kirjoittaessa"-tyylin lausekkeeseen, joka siis loytyy myos siita katsastajan kasikirjasta jonka pitaisi teoriassa olla se das raamattu katsurille..
(todellinen tietolahdehan on laki ja ne e-saannot joihin ko. laissa viitataan, mutta tuon pitaisi olla kaikki-oleellinen-kivasti-yksissa-kansissa-hakuteos)
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Soittelin äsken Shogun Powerille, joka rekisteröi legnumia mun puolesta. Tänää käytetty konttorilla, muuten meni läpi, mutta takavalot menee jälkitarkistukseen. Kyseessä siis facelift legnum. Ja nelipaikkainen siitä tuli, eikä siin puhelimessa sen enempää ollu puhetta turvavöistä tai muusta vastaavasta säätämisestä :D. Perjantaina kuulemma olis jälkitarkistus, ja autoveropäätös oottais enää TUV lappua ja katsastuslappua. Eli ei mene enää kauaa kun pääsee :driver
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Hemppis sanoi
takavalot menee jälkitarkistukseen

Näinhän se on että tuomio ei ole sama kaikille jos tuolla toisessa ketjussa lähinnä naureskeltiiin valovirityksille ja päästettiin täysin vastaava auto lävitse omilla valoilla.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

mystinengalant sanoi
Näinhän se on että tuomio ei ole sama kaikille jos tuolla toisessa ketjussa lähinnä naureskeltiiin valovirityksille ja päästettiin täysin vastaava auto lävitse omilla valoilla.

Jos Hemppiksen tapauksessa kyse on rekisteröintikatsastuksesta, niin oli minullakin takavalojen kohdalla peräkärryvalot viritettynä ja niillä meni rek.kats. läpi. Määräaikaiskatsastuksessa sitten ei niin tarkkoja oltu 8)
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Päivää. Tuli tässä tilattua itselleni kanssa tuollainen Legnum Facelift malli -99. Ajattelin, että mitä kaikkea kannattaa hommata ennen kun auto tulee suomeen. Ajovalot olen jo hommannut ja korkeudensäätö härpäkkeet. Mites tuo vastaavustodistus kannattaako se tilata tuolta pakettiautopojat paikasta ja saako ne tilattua ennen ku auto on tullut suomeen. Ajattelin jos kaikki olis valmiiks ni ois helppo vaihtaa kaikki samantien ja viedä katsastukseen.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Anza69 sanoi
Päivää. Tuli tässä tilattua itselleni kanssa tuollainen Legnum Facelift malli -99. Ajattelin, että mitä kaikkea kannattaa hommata ennen kun auto tulee suomeen. Ajovalot olen jo hommannut ja korkeudensäätö härpäkkeet. Mites tuo vastaavustodistus kannattaako se tilata tuolta pakettiautopojat paikasta ja saako ne tilattua ennen ku auto on tullut suomeen. Ajattelin jos kaikki olis valmiiks ni ois helppo vaihtaa kaikki samantien ja viedä katsastukseen.

Eikös se tän ketjun ensimmäisessä viestissä lue.

*EDIT* ei näemmä faceliftin osalta, ei oo kukaan ilmeisesti moista katsastanut kun ei ole kertonut.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Juu niitä tulikin katteltua, mutta mites tuo vastaavuustodistus homma voiko sen tilata etukäteen vai kuinka? Saako tuota todistusta muualta kuin pakettiautopojat paikasta? Olisi vähän parempi ku ois kaikki paperit valmiina niin ei tarvitsisi jäädä odottelemaan mitään lappuja :) Nuo takavalot ovat varmaan katsastusmies kohtaiset, että meneekö läpi.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

En tiedä saako sitä todistusta muualta, se todistus vaaditaan siihen että katsastuksen saa läpi, ei katsastuksen aloittamiseen. Mutta jos haluat kerralla hoitaa homman niin tilaa se jo nyt etukäteen. Turha sitä tosiaan odotella kun auto on jo. Sen saa runkonroa vastaan tuosta kys firmasta, siiis EC5W-xxxxxxx. Se on sitten ihan arpapeliä noitten takavalojen kanssa. Voi olla että takavalosi hyväksytään vaikkei niissä ole e-hyväksyntää tai sitten ei. Samaten autosta voi tulla 4 tai 5 paikkainen. Nämä on asioita joihin ei välttämättä voi/kannata varautua etukäteen. Eli jos nuo kys tuomiot tulee niin käy ostamassa hellan tarvikevalot taakse ja/tai poistamassa se yksi turvavyö tai jotain muuta kivaa inssin mielialan mukaan. Ja voihan siellä leimalla tulla vastaan teknistäkin ongelmaa ettei mene heti läpi, hyvin todennäköistä on joka tapauksessa että joudut useempaan kertaan siellä asemalla käymään. ;)
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

J. Puhakka sanoi
Eikös se tän ketjun ensimmäisessä viestissä lue.

*EDIT* ei näemmä faceliftin osalta, ei oo kukaan ilmeisesti moista katsastanut kun ei ole kertonut.

Sama jumppa se on molemmissa, ainoa ero mahdolliset takavalojen vaihdot leimalle. Parhaiten homma hoituu Biltemasta saatavill 11,90 € maksavilla kärryn valoilla, joissa kaikki valot samassa paketissa. Kun tarkasti asentaa niin mahtuu juuri ja juuri korin puolella olevien valojen paikalle.

Anza69 sanoi
Juu niitä tulikin katteltua, mutta mites tuo vastaavuustodistus homma voiko sen tilata etukäteen vai kuinka? Saako tuota todistusta muualta kuin pakettiautopojat paikasta? Olisi vähän parempi ku ois kaikki paperit valmiina niin ei tarvitsisi jäädä odottelemaan mitään lappuja :) Nuo takavalot ovat varmaan katsastusmies kohtaiset, että meneekö läpi.

PA-pojilta laput vaan. Tarvitset tilaukseen Export Certificaten. Kopiotkin riittää.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Juu pitääkin mennä ostamaa sitte nuo valot ku ens keralla käy hesassa päin :)

Tuleeko tuo Export Certificate siinä vaihees ku auto on suomes? Kun auton tuonti on vähän hassumpi ku perinteinen tilaus. Tilasin auton SJimportsilta joka tilasi auton englantilaisesta firmasta joka sijaitsee japanissa joka toimittaa auton englantiin ja SJimportsin edustaja tuo sen suomeen :) Oliko tarpeeksi hankalasti selitetty :D Marraskuun alussa auton pitäisi olla suomessa.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Anza69 sanoi
Juu pitääkin mennä ostamaa sitte nuo valot ku ens keralla käy hesassa päin :)

Tuleeko tuo Export Certificate siinä vaihees ku auto on suomes? Kun auton tuonti on vähän hassumpi ku perinteinen tilaus. Tilasin auton SJimportsilta joka tilasi auton englantilaisesta firmasta joka sijaitsee japanissa joka toimittaa auton englantiin ja SJimportsin edustaja tuo sen suomeen :) Oliko tarpeeksi hankalasti selitetty :D Marraskuun alussa auton pitäisi olla suomessa.

Laput lähtee Japanista yleensä vähän sen jälkeen kun auto on lähtenyt satamasta. Se on sitten toinen asia koska diileri laittaa paperia eteenpäin sinulle. Sinänsä sillä ei ole suurempaa merkitystä, katsastuksen voi aloittaa ihan hyvin ilman lappujakin ja toimittaa ne sitten konttorille kun saapuvat.

Mielenkiintoinen kuvio, toivottavasti sait kunnon alennukset ilmoitetuista hinnoista, muuten taitaa olla yksi Suomen kalleimmista Leguista :)
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

nokonzok sanoi
Sama jumppa se on molemmissa, ainoa ero mahdolliset takavalojen vaihdot leimalle. Parhaiten homma hoituu Biltemasta saatavill 11,90 € maksavilla kärryn valoilla, joissa kaikki valot samassa paketissa. Kun tarkasti asentaa niin mahtuu juuri ja juuri korin puolella olevien valojen paikalle.

PA-pojilta laput vaan. Tarvitset tilaukseen Export Certificaten. Kopiotkin riittää.

Pakettiautopojat haluavat myös kuvan tai ainakin tiedot tyyppikilvestä. TUV Hessenistä tulee laput, ilmeisesti ok katsastuksessa?
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Evox sanoi
Pakettiautopojat haluavat myös kuvan tai ainakin tiedot tyyppikilvestä. TUV Hessenistä tulee laput, ilmeisesti ok katsastuksessa?
Jep kuva tyyppikilvestä..tai sitte eikö jokainen katsastusasema saa tilattua nykyää noi paperit jo. Eli meet katsastaa ja sanot et tilaavat ne paperit ja ne hoitaa sen asian siellä itekseen sitte (ei tarvi käydä näyttää jos muute menee leimasta läpi auto)
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

OK. Toi kuulostaa helpommalt et sanoo siell katsastus asemall et hommaa ne. Saapahan semmoset laput mitä ne ite haluu :peukku Oisko kellää jotain hyvää katsastus asemaa suositella täältä etelä suomesta missä ymmärtävät näitten autojen päälle ??? Mites muuten on ku tän ikäsessä autossa pitää olla ajonesto ni onko kellää -98 vuosmallista eteen päin ollut sellasta maahan tullessa?
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Anza69 sanoi
OK. Toi kuulostaa helpommalt et sanoo siell katsastus asemall et hommaa ne. Saapahan semmoset laput mitä ne ite haluu :peukku Oisko kellää jotain hyvää katsastus asemaa suositella täältä etelä suomesta missä ymmärtävät näitten autojen päälle ??? Mites muuten on ku tän ikäsessä autossa pitää olla ajonesto ni onko kellää -98 vuosmallista eteen päin ollut sellasta maahan tullessa?

Eikös avaimenperässä ole vakiona?
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

En tiiä ku en oo avaimia viellä nähny ;D Mutt jos muilla on ollu ni luulis tossaki olevan
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Harri K sanoi
Eikös avaimenperässä ole vakiona?

Avaimenperässä on pelkästään kauko-ohjain, jolla saa mm. lukittua ja avattua autoa ja etuikkonoitakin :) Mutta ei oo minkään valtakunnan ajonestoa. Itellä esim vara-avain on pelkkää metallia, ja kyllä silläkin starttaa. Näihin joutuu siis ihan ite sen ajoneston taiteilee ja perjaatteessa semmonenkin pitäis säännösten mukaan olla tietyn ikäisessä autossa. Mullakin vm. 2000 eikä ollut japanissa tullessa mitään estoja :p
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Ei mullakaan tossa mitään estoja ole. Ihan on estoton laite :-*

"Onkos tässä ajonestoa?" "On kai, kun on napit avaimessakin, eikös tän ikäsissä oo pakkokin olla?" "Joo, onhan se oltava, kai se tässäkin sitten"

Ja niin edespäin...

MY00 Legacy. Nyt toki asia korjattu hälyjen myötä, mutta ei tossa mitään ollut maahantullessaan ja leimalla käydessään.

EDIT: Renkaat ei kyl oo edelleenkään tieliikennekelpoiset. Ne huomattiin leimalla. Kuulemma joku ee puuttu? ??? Mut kun merkinnät jäi otteesta, niin en katsonut aiheelliseksi hyviä renkaita vaihtaa. Ens kesänä sitten tuumaa isompaa ee-merkittyä sitten alle.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Kävi hyvä tuuri kun löytyi toinen ajovalo AVK:lta. Ihan ok kunnossa ja hinta 80€.



Saako näihin muuten noita uusia kauko-ohjaavia avaimia ja mitähän sellanen mahtaa ohjelmointeineen kustantaa? Mulla on tosta kauko-ohjaimesta sisuskalut tullu pihalle.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Paljonks on porukoille pistetty omaks massaks noihin leguihin? Ois hyvä tietää paljo pitää keventää et saa 5 paikkaseks ;)
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

hmmm... :-\ Sittenhän joutuu vähän kikkaulemaan ;D Mun lempi hommaa, mutta aina välillä napsahtaa. Onneks tossa parin kilometrin pääs on rekka vaaka missä pääsee kattoo painon. Elikkä paino pitää saada johonki 1450 paikkeille vai?
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Anza69 sanoi
hmmm... :-\ Sittenhän joutuu vähän kikkaulemaan ;D Mun lempi hommaa, mutta aina välillä napsahtaa. Onneks tossa parin kilometrin pääs on rekka vaaka missä pääsee kattoo painon. Elikkä paino pitää saada johonki 1450 paikkeille vai?

Kokonaismassa löytyy export certificatesta. Omamassaksi pitää saada kokonaismassa - 5 * 75 kg. Mutta tosiaan, satakunta kiloa pitää pois saada. Ja tämäkin sillä edellytyksellä, että auton todellinen omamassa on edes lähellä paperiin merkittyä, niissäkin on välillä ollut kymmenien kilojen eroja.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Eroja tulee varmaan varusteista, ayc, tcl, automaatti vai manuaali. Aika kovan kevennyksen saa tehdä, mitäköhän inssi sanoo kun ajat leimalle ilman mattoja, muuta sisustaa, tankki tyhjänä, vararengas ja hilut poissa, pissapojat tyhjänä yms ??? ;D Omani painoi läskin inssin kera 1560kg tms. Ja automaatti galantti neekerivarusteilla kyseessä.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Ei kai se auta muuta ku ajaa vaalle ku tulee suomee ja kattoo paljo pitää laihtuu :) Tankin mittarin kusettaminen ois yks potentiaalinenvirityksen kohde ;)
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Uuden katsastusakun hommaaminen kans ois yksi vaihtoehto (niitä saa ihan tanan pieninä), saa aika hirviän määrän painoa pois jo sillä (10kg+?)
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

J. Puhakka sanoi
Uuden katsastusakun hommaaminen kans ois yksi vaihtoehto (niitä saa ihan tanan pieninä), saa aika hirviän määrän painoa pois jo sillä (10kg+?)

Nuo tulee japanista aika minimaalisella akulla jo valmiiksi. T: nimim 36 Ah, kait ne sitten on kevyempiäkin en oo kyllä kokeillu
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

mystinengalant sanoi
Omani painoi läskin inssin kera 1560kg tms. Ja automaatti galantti neekerivarusteilla kyseessä.

Eikai tuota "läskiä" inssia lasketa mukaan siinä vaiheessa kun tuota jaettavaa painoa selvitetään? Vai pitääkö jostain ruveta kerää painotaulukkoa konttoreiden katsastajista? (mitä enemmän tuulen hakkaama vinku heinä, sitä parempi)
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

mystinengalant sanoi
Nuo tulee japanista aika minimaalisella akulla jo valmiiksi. T: nimim 36 Ah, kait ne sitten on kevyempiäkin en oo kyllä kokeillu

Puhuin nuista "kilpa-akuista", ie 16A ja painaa jonkun 6kg.. Perus-lyijyakku kuitenkin painanee 20kg+
ex. http://www.odysseybatteries.com/battery/pc680mjt.htm .. Kalliitahan nuo on, mutta se on miten paljon niitä lisäpaikkoja arvostaa.. (Kyllähän kuitenkin 10-15kg saa raapia aika paljon tavaraa pois sen jälkeen ku helpot kevennykset on tehty)

Siinäpä yrityksille ideaa, "me järjesteämme autosi 5 paikkaiseksi": katsastusvarusteet, kevyet vanteet + akut ja vehkeet + mad mods.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Harri K sanoi
Punnitus ilman katsastusmiestä.

No eikös ne akselimassat katota siinä missä on jarrudynokin, näin kyllä kun sieltä tuli ne massaluvut, eikä se inssi poistunu ainakaa autosta, eli mitenköhän lie?
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

J. Puhakka sanoi
Puhuin nuista "kilpa-akuista", ie 16A ja painaa jonkun 6kg.. Perus-lyijyakku kuitenkin painanee 20kg+
ex. http://www.odysseybatteries.com/battery/pc680mjt.htm .. Kalliitahan nuo on, mutta se on miten paljon niitä lisäpaikkoja arvostaa.. (Kyllähän kuitenkin 10-15kg saa raapia aika paljon tavaraa pois sen jälkeen ku helpot kevennykset on tehty)

Siinäpä yrityksille ideaa, "me järjesteämme autosi 5 paikkaiseksi": katsastusvarusteet, kevyet vanteet + akut ja vehkeet + mad mods.
Toikin odyssey on motskari akku, niita saa vaikka biltemasta
Esim: geeliakku 80823 59,00€
12 V, 14 Ah
Mitat: 134 x 89 x 160 mm
Paino 4,27 kg
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Harri K sanoi
Punnitus ilman katsastusmiestä.

En tiedä katsastusmiehestä mutta kuljettaja täytyy olla autossa omamassaa punnittaessa, kuuluu omamassaan.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Eli uusi punnitus aina kun kuljettaja vaihtuu?
Eikos se kuitenkin ole se laskennallinen keskevertojamppa aka 68kg + avainnippu 7kg = 75kg?
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

No tuo menee jo vähän saivarteluksi, mutta pointti oli että omamassaan sisältyy kuljettajan paino.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

miikka sanoi
No tuo menee jo vähän saivarteluksi, mutta pointti oli että omamassaan sisältyy kuljettajan paino.

Näinhän se on, mutta se on nimenomaan tuo mainittu 75 kg eikä satunnaisen katsurin paino.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Anza69 sanoi
Ei kai se auta muuta ku ajaa vaalle ku tulee suomee ja kattoo paljo pitää laihtuu :) Tankin mittarin kusettaminen ois yks potentiaalinenvirityksen kohde ;)
Ajelin tyhjällä tankilla mittaukseen, auto nyki melkein bensanvähyydestä, silti just ja just sain 4 paikkaa, piti siihenkin katsuria kovistella. -100 kiloon tosiaan joutuu jo läski autoansa tai läskiautoansa laihduttamaan.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

miikka sanoi
No tuo menee jo vähän saivarteluksi, mutta pointti oli että omamassaan sisältyy kuljettajan paino.

OT: tässä muuten lienee syy siihen miksi nuo omamassat ei aina täsmää, esim tuntuu siltä että mitsubishi ilmoittanut omamassoja ilman kuljettajaa. Omankin laskennallinen omamassa oli joku 1480kg, tankki ei ollu kuitenkaa lähelläkään täyttä leimalla, ja eikös siinä pitäis nestesäiliötkin olla täys. Eikös päivinen tai joku muu ollu punninnu noita vanhoja mitsuja ja tullu tähän tulokseen kans :)

Ei se mun katsuri varmaan hirveen läski ollu, suht normaalipainosta veikkaan.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

mystinengalant sanoi
OT: tässä muuten lienee syy siihen miksi nuo omamassat ei aina täsmää, esim tuntuu siltä että mitsubishi ilmoittanut omamassoja ilman kuljettajaa. Omankin laskennallinen omamassa oli joku 1480kg, tankki ei ollu kuitenkaa lähelläkään täyttä leimalla, ja eikös siinä pitäis nestesäiliötkin olla täys. Eikös päivinen tai joku muu ollu punninnu noita vanhoja mitsuja ja tullu tähän tulokseen kans :)

Ei se mun katsuri varmaan hirveen läski ollu, suht normaalipainosta veikkaan.

Olisko ollut polttoaineelle että 90% täynnä pitäs tankin olla. Ja tosiaan kaikki tavanomaiset nesteet yms pitää olla normaalitasolla jne.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

miikka sanoi
Olisko ollut polttoaineelle että 90% täynnä pitäs tankin olla. Ja tosiaan kaikki tavanomaiset nesteet yms pitää olla normaalitasolla jne.

Tarkistetaanko nämä oikeasti?, tyroksia tms. tankit täyteen ja sit vettä litra perään ;D
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

J. Puhakka sanoi
Tarkistetaanko nämä oikeasti?, tyroksia tms. tankit täyteen ja sit vettä litra perään ;D

Niin kuin on monesti todettu, säännöt ja käytäntö on kaksi täysin eri asiaa, ehkä ihan hyvä niin :)
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

miikka sanoi
En tiedä katsastusmiehestä mutta kuljettaja täytyy olla autossa omamassaa punnittaessa, kuuluu omamassaan.

Väärin...nimenomaan kuski EI ole vaan kuskille lasketaan laskennallisesti se 75kg paino.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Harri K sanoi
Väärin...nimenomaan kuski EI ole vaan kuskille lasketaan laskennallisesti se 75kg paino.

Eikö tuo käyty läpi jo aika moneen kertaan sun viestin jälkeen...
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Hemmetti tää suomi on kyll hankala maa ??? Hitto kyll on pakko saada 5-paikkaseks toi kärry :) Pitää ottaa kaikki kaijuttimet ja cd härpäkkeet pois. Renkaitii viellä heliumii ja avot ;D
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Legun takapaksiin iso saapallo taynna heliumia? ja taas lahti melkein varttikilo pois..
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Tota Heliumia kun nyt on tarjottu monesta suunnasta, niin ei sen noste kuitenkaan ole kuin n. 1kg tuhannella litralla, että eipä taida tässä hirveästi auttaa...
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

mystinengalant sanoi
Nuo tulee japanista aika minimaalisella akulla jo valmiiksi.

Poikkeuksiakin on. Mun Legu tuli normi kokoisella 60Ah:n akulla (ja kiinnikkeillä) japaniasta.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Uldiz sanoi
Poikkeuksiakin on. Mun Legu tuli normi kokoisella 60Ah:n akulla (ja kiinnikkeillä) japaniasta.

Joo niinhän niitä on, järkeiltiin kaverin kans että jos ollu pohjoisjapanissa niin isompi akku (ja enemmän ruostetta :p )
 
Takaisin
Ylös Bottom