Tuli sitte äsken lyötyä lukkoon kolmannen Galantin haku...
Nyt pitäisi pähkäillä laittaisiko kaikki kolme menopeliä ajoon vaiko yks palasiksi ja kiertoon osittain ottaen ite parit pisteosat ensin irti.
Mille näistä löytyisi eniten osientarvitsijoita:
-99 facelift 2.0 GLX sedan
vaiko
-98 2.5 V6 sedan (manuaalilootalla + keulan osat vielä irrallaan sport puskuria myöte)
vaiko
-00 2.4 GDi farkku (automaaginen + keulamällättynä vain hivenen) Jos jollain ylimääräisiä etu umpioita ni yv:tä tulemaan hinnan kera. Ja yhelle puskurille olis vielä tarvetta jos kaikki vehkeet ajoon...
Yhtä puskuria ja umpioita vaille olis kaikille vehkeille kaikki osat valamiina. V6 ja Gdi vaatii hieman parsimista, 2.0 on kasassa oleva käyttis, tosin Konin iskareilla & KW:n jousilla jotka vielä hyvässä iskussa.
Nyt mietin, että kannattaako nyt pistää tuo uusin hankina GDi palasiksi ja osiin ja pinoon ja ottaa siitä puuttivia osia V6:een...
Vaiko pitäisikö hennoa pistää pienimoottorisin käyttis 2.0 pannullinen elintenluovuttajaksi, jotta saisi parempivarustellut vehkeet tulille?
GDi:hän on sanomattakin selvää se epäluotettavin vehe noista... Mutta farkku + vetokoukku viehättäs...
2.0:aan olis just tulossa jakopään remppa eteen kun 290tkm lähestyy parhaillaan, mutta 5 vuoteen ei ole kertaakaan jättänyt välille, että sikäli ei hennoisi pistää osiin.
Toisaalta jos ottaisin kaikki tarvittavat "pisteosat" ja puuttuvat ja paremmat osat noihi kahtee muuhun (eli jos GDi ja V6 jäis itelle) ja pistäs tuon 2.0 vempaimen (kuvia galleriassa + oletuskuvana) kiertoon, niin ostaisiko joku eriparinokkapeltisen vehkeen sitten pois katsastettuna jos ei maalaisi enää uusilla väreillä, kun haluan pistää V6:een tuon paremmin pokatun faceliftin nokkapellin...
*Kuhä ääneen täällä pähkäilen...
Kellään kiinnostusta 2.0 tahi 2.4 vehkeen osille jos pistän atomeiksi?
Pitää tietää kumman osat menee paremmin kaupaksi.
Nyt pitäisi pähkäillä laittaisiko kaikki kolme menopeliä ajoon vaiko yks palasiksi ja kiertoon osittain ottaen ite parit pisteosat ensin irti.
Mille näistä löytyisi eniten osientarvitsijoita:
-99 facelift 2.0 GLX sedan
vaiko
-98 2.5 V6 sedan (manuaalilootalla + keulan osat vielä irrallaan sport puskuria myöte)
vaiko
-00 2.4 GDi farkku (automaaginen + keulamällättynä vain hivenen) Jos jollain ylimääräisiä etu umpioita ni yv:tä tulemaan hinnan kera. Ja yhelle puskurille olis vielä tarvetta jos kaikki vehkeet ajoon...
Yhtä puskuria ja umpioita vaille olis kaikille vehkeille kaikki osat valamiina. V6 ja Gdi vaatii hieman parsimista, 2.0 on kasassa oleva käyttis, tosin Konin iskareilla & KW:n jousilla jotka vielä hyvässä iskussa.
Nyt mietin, että kannattaako nyt pistää tuo uusin hankina GDi palasiksi ja osiin ja pinoon ja ottaa siitä puuttivia osia V6:een...
Vaiko pitäisikö hennoa pistää pienimoottorisin käyttis 2.0 pannullinen elintenluovuttajaksi, jotta saisi parempivarustellut vehkeet tulille?
GDi:hän on sanomattakin selvää se epäluotettavin vehe noista... Mutta farkku + vetokoukku viehättäs...
2.0:aan olis just tulossa jakopään remppa eteen kun 290tkm lähestyy parhaillaan, mutta 5 vuoteen ei ole kertaakaan jättänyt välille, että sikäli ei hennoisi pistää osiin.
Toisaalta jos ottaisin kaikki tarvittavat "pisteosat" ja puuttuvat ja paremmat osat noihi kahtee muuhun (eli jos GDi ja V6 jäis itelle) ja pistäs tuon 2.0 vempaimen (kuvia galleriassa + oletuskuvana) kiertoon, niin ostaisiko joku eriparinokkapeltisen vehkeen sitten pois katsastettuna jos ei maalaisi enää uusilla väreillä, kun haluan pistää V6:een tuon paremmin pokatun faceliftin nokkapellin...
*Kuhä ääneen täällä pähkäilen...
Kellään kiinnostusta 2.0 tahi 2.4 vehkeen osille jos pistän atomeiksi?
Pitää tietää kumman osat menee paremmin kaupaksi.