Möin sitten nipponin pois...

  • Viestiketjun aloittaja 4x4_forever
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
4

4x4_forever

Guest
Ja ostin AUTON! ;D Saksalaista laatua...
Auto on 5v. vanhempi mitä nipponi oli, ja kulkee aivan kuin nykyajan autot, hiljaa ja tasaisesti. Tietenkin tomaatti ;D Merkiltään mese... Nyt jäi japsiautot historiaan ainakin mun kohdaltani.
Surku vaan sitäkin ketä ton nipponin ostaa... Liikkeeseen jäi...
 
Olisit ostanu multa: mä oon hitsannu kohta viikon yhtä saksan seisojaa, eikä loppua näy....(saksalaista laatua?)

kai sen meisselin mukana tuli ne pakolliset: ältsin komee ;D mb-nahkatakki ja west-mclaren lippis?

PS: työkaverilla on 230E, automaatti. Osti perheen kakkosautoksi Pajeron, kävi vaan silleen, että mese jäi muijalle kun perheen pää rupeskin ajelemaan sillä Pajerolla, tykästyi siihen.... 8)
 
mese -----eiiiiiih... *ampuu itsensä jos MESEE ees ajan joskus*

ikänä ei sitä tuu olee..jos vaikka joskus ois rahaki kuinka ja paljo ni EI EI
 
samoilla linjoilla "lancerin" kanssa... tosin on niitä muitakin euro merkkejä, joiden ostamisesta olen antanut luvan ampua itseni.....
 
Sun serkku osti kesällä AMG Mersun vm. -96. 3kpl suomessa sitä mallia. Eipä ollut kaksisen näköinen :p
 
Jonttu: totta, näihin ei tule loppua koskaan.

Sen tietävät myös ne vannoutuneet mb-miehet tummissa puvuissaan, maamme raviratojen parkkipaikoilla.. ;)
 
jonttu sanoi
Misukka sanoi
Sun serkku osti kesällä AMG Mersun vm. -96. 3kpl suomessa sitä mallia. Eipä ollut kaksisen näköinen :p

sun serkku ??? niin sun serkku ;D

Hups :p , eiku siis mun serkku ;D
Romu mikä romu. Ollut kuulemma -90:n loppupuolella safety-car:ina F1:ssä. (ei tosin se yksilö, mutta sama malli).
 
4x4_forever sanoi
Ja ostin AUTON! ;D Saksalaista laatua...
Auto on 5v. vanhempi mitä nipponi oli, ja kulkee aivan kuin nykyajan autot, hiljaa ja tasaisesti. Tietenkin tomaatti ;D Merkiltään mese... Nyt jäi japsiautot historiaan ainakin mun kohdaltani.
Surku vaan sitäkin ketä ton nipponin ostaa... Liikkeeseen jäi...

4X4_forever ;D
Hyvä nick ;)
 
toivottavasti poju on onnellinen uudessa uskossaan,on se vaan
kumma että monella on allaan mailman paras auto mutta kun se menee vaihtoon se muuttuukin hirveeksi paskaksi jota ei
kukaan ikinä vois edes ajatella 8)
käyköhän taas tulevaisuudessa viestiketjun aloittajalle ::)
 
turhat jeesustelut pois :mad: myytin se meitinkin auto pois ja uus on hankittu mutta ei ole ollut mitään syytä mitsua mollata vaikka merkki vaihtuikin ;D
 
Sanotaan näin, että Mersua en omista enkä sellaista halua.

Yhden saksalaisvalmisteisen auton olen omistanut ja toista samanlaista en ostaisi vaikka olisi viimeinen auto maailmassa. ;D
 
En kyllä ymmärrä tota "en ostais/ottais mersua"-asennetta...Kyllä jos joku mulle työntäis jonkun uuden s600 AMG Lang-mersun ilmatteeks,tai vaikka 1000€ hinnalla,niin kyllä varmasti ottaisin,ja ajelisin varmasti tyytyväisenä(ainakin siihen saakka että tankki ois ekan kerran tyhjä tai pitäis vakuutus maksaa),mutta siitä huolimatta pitäisin varmasti mitsuni,ja ajelisin silläkin ihan niinkuin ennenkin.Mikä niissä meseissä on sitten olevinaan niin kauheata?Ok,ne on ehkä useimmille jonkinlainen statussymboli täällä verokarhun luvatussa maassa,mutta jos jollakin semmoinen on,ja siitä tykkää niin se on sen oma asia,ja hyvä jos tykkää...Ja voitte olla varmoja että jos jossakin on joku tätä paikkaa vastaava mesta,mutta merkki on M-B,niin siellä puollustetaan saksan mahtia loppuun saakka...Ihan kuin täällä jaappanilaisia.. ::)
 
fisu sanoi
;D
meillä on ollut tapana tilata taxi jos tuntuu että pitäis ajella mersulla ;D

Reilut vuoden päivät kesti mun "veto" etten meseen istukaa.. kaveritki ties jos otettii "maksulline kyyti" ni valititti vaiks modeo tms mittaritolpalta mieluummin ;)
sit menin sortuu hirvimetäl...palel ni prkleesti ja ekana autona sielt tul yks kamu mesellää ja pakko ol hypätä kyytii :(
 
fisu: Hyrsynkäällä on vielä se hyvä puoli, että vaikka joutuis taksilla matkustamaan, niin siellähän on sentään se yksi Galant taksissa: kännissäkin pääsee tyylillä kotiin, ei tarvii tulla millään jonon-johtotähdellä herättämään naapureita ;D
 
ja nuo kaverit jotka ajaa mittaria on saanu alleen isoa volvoa tai sit anjoviksen ;)
sen galantin kyytiin en ole osunut vielä, pitäisköhän kiristää tahtia kun talvilomakin alko just ;D
 
shooter: makuasioitahan nämä. Itse ajattelen että mersu on vähän kuin golf, varmaan hyvä peli jonkun mielestä, mutta harrastajat ovat pilanneet sen täysin. En itse ainakaan missään tapauksessa haluaisi samaistua keskiverto mb kuskiin, ja on se sitä paitsi niiiiiiiin yliarvostettu että oksat pois. Ja se yliarvostus juuri vetää sitä tietynlaista porukkaa merkin pariin....
 
:) puolustamatta mitään merkkiä, muistuttaisin tästä Mitsun ja Mesen sukulaisuudesta ;)
 
Kun kävin säädättämäsä kulmat lankkuni, niin sentaja tuumaili, että volvossa ja kankussa o samanlainen taka-akselirakenne :eek:

Samalle alustalle tehty :-*

ps. 2 priomillen humallssaa nmiin ei tarvitese kirotusvieheitsä juoleshit ;D
 
Ootteko koskaan edes käyny koeajolla?!
Siis täytyy nyt sanoa, et muutama vuosi sitten mäkin olin henkeen ja vereen näitten saksalaisten autojen vastustaja, mut nyt on asenne kääntynyt päälaelleen...

Japsiautoista ei voi edes puhua samana päivänä... ei nitise eikä kolise kaivonkansissa, ei tärise, ei heilu sivutuulessa, kiihtyvyys on aivan eri luokkaa kun gallussa oli, siin oli kylläkin kone ihan loppu ;)

Gallu kulutti öljyä 1l/1000km, tällä pääsee sentään öljynvaihtovälin ilman että tarttee lisätä ;D

Ajomelu on ainakin puolet hiljasempi mitä nipponis, kuulee omat ajatukset moottoritielläkin :p

Käykääs piruuttaan koeajamassa jotain laatuautoa!, eikä mitään räpsiä, mut ei tästä nyt kannata silti hihojaan polttaa, mut tää on nyt vaan mun mielipide, ei koskaan enää japsiautoa...

Käykää nyt koeajolla, vaikka luonto ei tahdo antaa periksi, niin mäkin tein ;D
 
4x4_forever sanoi
Ootteko koskaan edes käyny koeajolla?!
Siis täytyy nyt sanoa, et muutama vuosi sitten mäkin olin henkeen ja vereen näitten saksalaisten autojen vastustaja, mut nyt on asenne kääntynyt päälaelleen...

*faijalla on joku tollanen mese(oisko ny ollu joku 220 tai vast.) iha ok sillä o mun mielest ajaa,mut mielummin mä silti ajan omal lancul. ainoo mikä tos em.meses häiritsi mua,oli ilmastointilaitteen ääni...piti aivan mieletöntä huminaa.

Japsiautoista ei voi edes puhua samana päivänä... ei nitise eikä kolise kaivonkansissa, ei tärise, ei heilu sivutuulessa, kiihtyvyys on aivan eri luokkaa kun gallussa oli, siin oli kylläkin kone ihan loppu ;)
*ei heilu täällä suunnas lanccu sivutuules,johtusko sit tost ralli artin alustasta... ;). nitinää kuuluu kylläkin joskus tost apukuskin paikkeilta... kuulostaa muute yllättävän paljon emännän äänelt.

Käykääs piruuttaan koeajamassa jotain laatuautoa!, eikä mitään räpsiä, mut ei tästä nyt kannata silti hihojaan polttaa, mut tää on nyt vaan mun mielipide, ei koskaan enää japsiautoa...

*kuka tykkää mistäki,vapaa tahto:). todellisen laatuauton koeajopäivän mä oon ainaski buukannu jo tonne ens keväälle. sillo tulee kuulemma mitsult joku uus malli myyntiin.....
 
joo-o koe ajettu on mesekin...onhan se hyvä, että joku valmistaa "autoja" niillekin jotka haluaa (osaa?) ainostaan matkustaa autossa vaikka istuukin kuskin paikalla....

Ja jos nyt jotain vertailuja ruvetaan tekemään, niin kyllähän sunkin olis Galantin jälkee pitäny käydä testaamassa 190 meseä, ne on suurin piirtein saman luokan autoja.... no , nyt kun käyt kokeilemassa Sigmaa sen 260 hinaajaan jälkeen, niin voitkin vaihtaa takaisin AUTOIHIN, saat vähän niitä toimivia varusteitakin lisää. ;D
 
koeajettu on...
ja kokemuksia... 180 nyt pakko vertailla gallun kokosena ja koeajettuna .. KARMEE ajettava tuulessa.. 2 erilaista olen ajanu ja ei jumankauta sitä ohjauksen määrää tuulesssa ku se tahtoo mennä minne menee...ensi korjaat ni saat heti tehä vastaliikkeen.. ja tämä auto tul uutena kaverille ja VEHOkin etti mukamas siitä vikaa vaan eipä löytyny ja pistivät sen sit sen "kuulumutteri" ohjauksen syys..tms...
tosi nykyää se taitaa olla ny muuttunu toi ohjaus niilläki...emmää tierä :D
 
Misukka sanoi
Kun kävin säädättämäsä kulmat lankkuni, niin sentaja tuumaili, että volvossa ja kankussa o samanlainen taka-akselirakenne :eek:

Samalle alustalle tehty :-*

ps. 2 priomillen humallssaa nmiin ei tarvitese kirotusvieheitsä juolenuts ;D
juu niin on tuli meinaan volvo ostettua ja auton alle mentyäni totesin et sama alustahan se on ku vanhassakin pirssissä eli lanceriin jos kaavailee esim. levyjä taakse niin volvosta saa varmasti modattua sopivat tai voihan se käydä koko takapää suoraan volvossa kun on kallistuksen vakaaja siinä paketissa
 
Mersulla olen ajanut ja kyllähän sillä ajelee. Mutta olen samaa mieltä kuin eräs isäni tuttu jolla oli Mersu: "Niin se on kun muutkin saman luokan autot, toi tähti tossa nokalla vaan maksaa 100000 markkaa ekstraa."
 
Joo tää keskusteluhan rupee muistuttamaan suomi24 tasoa :eek: :eek:

Jos vaikka tehtäis silleen niinku aikuiset ainakin ja puhuttais vaan asiaa ??? ???

Ja nää jotka vaihtaa merkkiä :mad: niin joko vaihtaa myös foorumia tahi lopettaa tällasen paskanjauhamisen
:mad: :mad:

Eikös se jossain säännöntapaisissa ollu että pitää omistaa tai olla kiinnostunut Mitsubishi-merkkisistä autoista ??? ??? (korjatkaa jos olen väärässä)

Saattahan se toki olla että kiinnostuksen voi osoittaa myös haukkumalla, mutta mutta!!!

Älköön nyt kukaan vetäkö herneitä liian syvälle...
(Ne on V****mainen kaivaa sieltä)
Sanoin vaan oman mielipiteeni!!!
 
Nii-i, onneks on tontilla saksalainen, pari jenkkiä ja muutama mitsu ni ei pääse totuus unohtumaan ;D ;D
Tuo merkkifanaattisuus ei ole koskaan kantanut kovin pitkälle, olen huvittuneena seurannut sivusta työmailla käytäviä keskusteluja milloin minkäkin merkkisten autojen omistajien sanailua ja yleensä se johtaa otsaanlyöntikilpailuun tahi viikon mökötykseen...
Hassua minkälainen vaikutus oli sillä kun meni viikon aikana parillakin eri mantereella valmistetulla autolla töihin, kummasti oli eri kojootit törisemässä, toinen jenkistä ja joku toinen taas hiassesta ::)
 
Ajattelin myös antaa kommenttini, kun jutun lukaisin..

Niko asian osasi ilmaista.. kuljettaja mesessä=matkustaja...

Niin ja jos 260E 4-matic.. niin sigma tai kartano 2.5v6 gallu sportti tiptronikki 4x4.. niin luulempa ajoominaisuudet painaa vaakáa taas erilailla..

niin ja kyllä tuossa matkustaja asiassa.. on perää lepposaa kyytiä kyllä ja voimaakin ehkä.. mutta koitin tuossa joskus nuorempana härnätä kesäkelillä yhtä 300ce meseä.. mulla oli siihen aikaan semmoinen töppöperänen 130hv civikki.. niin kyllä se taajama alueella pudotti 170km/h:n jälkeen mersun 2000kilosen ruhon pois näkökentästä.. vaikka kyllähän se vartin yritti perässä sinnitellä.. perä peilistä vaan hirvitti kattella semmosta..,. ihan kun norsu ois yrittäny juosta kissan perässä...

Eli siis mese on semmonen turvallinen perheellisen ja elämäntapaansa pinttyneen miehen valinta.. eli semmoisen..zen cafe laulaa "mies jonka ympäriltä tuolit viedään"
tai J.Karjalainen "mies jolle ei koskaan tapahdu mitään" ja joka ei haluakaan mitään fiiliksiä...
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös Bottom