maalipinnan myllytystä vantaalla ?!

JaakkoZZ

New Member
Liittynyt
11 Huhtikuu 2011
Oon paikkamaalannu konepellin kiveniskemiä ja siinä on pari pitkää pintanaarmuakin. Tietääkö joku onko vantaalla, ehkä tikkurilan lähistöllä jotain firmaa joka myllyttäisi peltiä ? Eikös se sitä ole, kun koneella hiotaan maalipintaa ja saadaan ehkä paremmaksi ? Säilyykö kiilto sen jälkeenkin ? Autodent on yksi mutta sijaitsee kait espoossa...lähempänä mitään ?
 
Vs: maalipinnan myllytystä vantaalla ?!

KYllä siinä hiotaan lakkapinnasta pieni kerros pois ja siten koitetaan aikaansaada mahd tasainen lakkapinnan kerros. Mitä enemmän otetaan, sitä enemmän naarmuja "häviää". Pitää huomioida että jos naarmut ovat jo lakasta läpi, ei niitä kannata yrittää kokonaan poistaa. Muutenkaan isompien naarmujen kanssa turha odottaa ihan ihmeitä myllytyksestä, itse pidän toimenpidettä enemmän maalipinnan yleisen ilmeen kohentajana kun koitetaan poistaa mahd hyvin sitä mikronaarmu/seittikuviota pois. Sitä vaan tulee jostain aina. Kyllä vantaalla varmasti joku firma on, varmana löytää paremmin jotain toista kautta firmaa kuin täältä. Samantien kannattaa kevyesti vetää koko auto mikäli näyttää hirveältä. :peukku
 
Vs: maalipinnan myllytystä vantaalla ?!

mystinen puhuu asiaa. Ja vielä tarkennukseksi niin nuo isommatkin naarmut siis myllytyksessä "hävii" koska se terävä reuna hioutuu pyöreämmäksi = ei valo peilaa samalla lailla siitä. Eli jos tietää mistä etsiä niin näkee naarmun, ja tuntee, mutta ei samalla lailla pistä enää silmään.

Ja mitä tuohon firmaan tulee niin mielummin palkkaisin jonkun osaavan ei-ammattilaisen, kun tekevät monesti parempaa jälkeä puoleen hintaan. Todennäköisesti saa aika nopeestikkin jonkun tekemään kun laittaa esim. ostoilmoituksen www.pesukinnas.com -foorumeille.

Jos esim. pohjamaaliin asti, ja ihan reilusti syvä naarmu niin senhän saa kivasti fiksattua kyllä paikkamaalilla, vesihionnalla ja mylläyksellä :)
 
Vs: maalipinnan myllytystä vantaalla ?!

Veromiehessä Äyritiellä sijaitsee Autojalostus, omani käytin siellä Shellin laskuun. Olin ainakin itse todella tyytyväinen jälkeen.
 
Takaisin
Ylös Bottom