Vs: Maaliruiskuista
No itse olen sitten vaan eri mieltä. Eroa varmasti on, sitä en kiellä, onko sillä suurta merkitystä lopputuloksen kannalta niin olen sitä mieltä että ei. Itse en omista yhtään Devilbissiä, mutta tuttavaporukassa noita on kylläkin. Pari sankaria tiedän ketkä omistaa GTit vaikkei osaa maalata ensinkään, mut piti ostaa GTi silti ;D Itse olen muodostanut rivien välistä mielipiteen noitten maalareitten juttuja kuunnellessa, mistä löydän paljon yhteyttä omenatuotteisiin. Vaikkei se olisi niin hyvä, kuin mitä se maksaa, niin ei sitä voi haukkuakkaan, koska siitä on maksanut. Ja täytyyhän 10 kertaa kalliimman ruiskun olla ainakin vähän parempi ;D
Toki siinä missä käyt kaupasta hakee neulantiivistesarjan Devilbissiin, niin Biltsusta haet uuden ruiskun. Eli varaosia (suuttimia lukuunottamatta) ei oikein saa.
Mielipidekysymyksiähän nämä on. Mut oikeilla aineilla ja tavoilla halpisruiskuilla saa todella hyvää jälkeä.
Ja anyway, pohjien tekoon olisi joka tapauksessa hyvä olla eri ruisku, kuten myös basen levitykseen. Toi sun linkkaama on lakkaruisku (varmaan tiesitkin jo), vaikka voi sillä vetää kaikki kamatkin jos siltä tuntuu.
Mutta anyway pidä meidät ajantasalla, mitä ostatkin. Maalaus on aihe mikä kiinnostaa varmaan monia
eukku Itse oon muutaman kohteen noita maalauskohteita tehnyt ja oli ainakin omalla kohdalla helvetin hyvä, että aloitin siitä että hain lähi-kolarikorjaamolta muutaman pellin mitkä maalasin pariin kertaan treeniksi
Se että saa basen kiteet osumaan samalla tapaa kun autossa mitä tulee maalaa (usein kuitenkin tehdasmaalattuja) vaatii muutaman yrityksen säätökikkailuna + et miten itse käytettävä lakka tasoittuu parhaiten just semmoseks kun muu auto (korjauskohteita, pinnassahan ei saa olla enempää eikä vähempää aplaria, kun alkuperäisessä
). Tosin eihän kaikkia kiinnosta, etenkin jos auton maalipintakin on naarmuja täynnä. Mut kun tehdään hyvää niin tehdään hyvää välineistä riippumatta.