mahtaako olla hyvä?

R

racedriver

Guest
tuli hankittua juuri lancer GLXi -94. onko kelllään kokemusta kyseen omaisesta ajokista.
 
No mullahan o samanlaine mikäli sun on versio 2
Eli onko sähkölasit ja kaikki koriväriset puskurit ?
Mitä vaa haluut tietää ni luulis että täält foorumilt kyllä tietoo löytyy :)
 
tuolta jäsenten autot osiosta löydät hyviä kuvia ja juttuja ton ikäsistä lancereista ja auton valitsit hyvin ainakin itse olen ollut omaani tyytyväinen ei ole kun yks vika joutuu sillon tällön käydä tankkaamassa mut se sama vika on kaikissa autoissa merkistä riippumatta ;D tervetuloa klubiin
 
ainut mikä puuttuu on ne sähkölasit. kaikki korin puskurit ja peilit on korin väriset. ja anakin noin vakiona tuntuis pellin alla olevan hyvät lähtökohdat pienelle laitolle.. nyt vaan pitää talvi kerätä rahaa ja että pääsee laittamaan ens kesänä. ;)
 
eli sun auto on siis versio 1
eli aiempi malli. ´Puutteena juurikin nämä sähkölasit ja taitaa sisustassakin olla pientä eroavaisuutta.
Moottorissa on pari pientä komponenttia tietääkseni vielä vanhaa mallia, joskin eroavaisuus o pieni siellä :)
 
Mulla on saman korimallin lanceri mutta vuoden vanhempi. Ostin viimevuoden toukokuussa ja silloin mittarissa oli 75 tuhatta kilsaa.
Nyt on 156 tuhatta ja mitään vikaa ei oo ollu, eli tekniikan pitäs kestää ja noillehan on paremmat ruostesuojaukset jo tehtaalta asti kuin vanhemmille malleille.
 
Takaisin
Ylös Bottom