Maksoinko liikaa?

S

scarecrowman

Guest
Sain juuri Pajeroni remontista, jossa vaihdettiin jakohihna tasapainoakselien hihna ja molempien kiristäjät. Hintaa hommalla oli kaikkineen noin 165 euroa.
Onko minua riistetty?

Hain muuten samalla reissulla kirjastosta tilaamani Haynesin raamatun, josta toivottavasti on iloa ja hyötyä suhteessani Pajeron kanssa.
 
Et.

Vaihdoin taannoin omaani vastaavat komponentit niin alkuperäisinä osina jo pelkät osat maksoivat sen verran. Eikä edes alkuperäiset osat olleet minusta kalliita kun vertaa muihin merkkeihin esim. vw.

Tulikos sinulla vaihdettua myös alemman tasapainoakselin ja kampiakselin stefat? Eivät nimittäin tahdo kestää kahta hihnanvaihtoväliä.
 
No ei ollut pahan hintainen kyllä. Kun pari vuotta silloiseen pajerooni tehtiin merkkihuollossa tuo jakopään hihnan vaihto kiristimeen ja tuo tasapainoakselien hihnan vaihto, niin se tuli töineen maksamaan lähes 400 euroa. :eek: Sittemmin kyllä pajeroa on huollettu joko ns. nyrkkipajoilla, ad-korjaamoilla tai sitten itse, kulloinkin tapauksesta riippuen.
 
Stefat ja muutkin osat vaihdettiin, remontti johtui alunperin vuotavasta kammen stefasta. Homma tehtiin ammattikoululla, ja osat ostin itse.
 
Takaisin
Ylös Bottom