megan kartat

jnen

New Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2009
Sijainti
Kouvola
eli löytyykö keltään valmiita karttoja ms 2.2v tulossa galant gti -91 etuveto johon evon kilkkeet tehot noin 200hv+ koska vakio
alakerta...
 
Vs: megan kartat

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=29185.0 <---ei tainnu karttoja löytyä mutta muuta asiaa ain

täysin valmiita hyviä karttoja ei taida saada muuta kuin säätämällä juuri kyseiseen kokoonpanoon, siihen kuitenkin vaikuttaa moni muukin asia kuin kartat...itellä oli lähtökohtana jotku evo7 kartat, ei tosin vieläkään täydellisissä säädöissä. penkkiin pitäis mennä jossain kohtaa...
 
Vs: megan kartat

jnen sanoi
eli löytyykö keltään valmiita karttoja ms 2.2v tulossa galant gti -91 etuveto johon evon kilkkeet tehot noin 200hv+ koska vakio
alakerta...

:eek:fftopic
milläs saat kilpiin katalysaatori laitteen? ;)
et mitenkään :seina
 
Vs: megan kartat

jnen sanoi
eli löytyykö keltään valmiita karttoja ms 2.2v tulossa galant gti -91 etuveto johon evon kilkkeet tehot noin 200hv+ koska vakio
alakerta...

Hep

Mulla vois olla vielä tallessa jotain karttoja tonnepäin, mutta nehän on megassa aina vähän suuntaanantavat. Kyllä se kannattaa moottorikohtaisesti hieroa kohdalleen. Minä en missään vaiheessa dynossa hieronut karttoja vaan ihan kadulla tuli ajeltua. Samalla tuli opittua moottoriohjauksen perusteita.

Sytkäkartta vois sopia sulle, kun mulla oli evo3:n sisuskalut.
 
Vs: megan kartat

laittakaa riville numeroita niin soittelen... ja auto ei ole vähäpäästöinen vaikka 8 kuu -91 käyttöönotto jos olis dyny niin asia eri... joten leimalle jonkunlainen dyno käppyrä ja kylmäkatti niin eiköhän se siitä...
 
Vs: megan kartat

jos olis dyny ni ois ihan yhtä helppo ku vähäpäästötön...
 
Takaisin
Ylös Bottom