Mihin kohti maskia lokilämppärin pistoke ? ( v-98 galant )

ttimonen

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2005
Lokilämppärin minipistoke pitäisi asentaa maskiin kiinni v-98 galluun, mutta pikaisella vilkaisulla en löytänyt näppärää paikkaa johon reiän poraisi. Olisiko antaa vinkkejä, kenties kuvan kera ?
 
Vs: Mihin kohti maskia lokilämppärin pistoke ? ( v-98 galant )

Samalla lailla kuin Imperiolla paitsi toisella puolen ja lähempänä kilpeä.
 
Vs: Mihin kohti maskia lokilämppärin pistoke ? ( v-98 galant )

Mä laitoin lämppärin piuhaan eturekisterikilven alle. Kilpi nousee saranoilla ylös ja sen jälkeen voi tökätä lämppärin piuhan normaalisti kiinni. :) Laitan joskus kuvia jos jaksan ja muistan :p
 
Vs: Mihin kohti maskia lokilämppärin pistoke ? ( v-98 galant )

Mulla oli kiinni siinä missä sumuvalo on ei näy ja ei häiritse siinä ;D
 
Vs: Mihin kohti maskia lokilämppärin pistoke ? ( v-98 galant )

Imperio sanoi
Omassani edellisen omistajan toimesta laitettuna tuossa kilven vieressä aukossa..
Kurkkaa kuva
mulla kanssa rekisterikilven vieressä, ei ole keulaa kovin läheltä kuvattu mutta kyllä sen tästä löytää
http://www.iki.fi/kapsu/webgallery/galant/pages/DSCN0186.htm
 
Vs: Mihin kohti maskia lokilämppärin pistoke ? ( v-98 galant )

Kiitoksia vinkeistä. Yksimielisesti vaikutti olevan kilven vieressä, joten siitä pitänee alkaa siis tutkailemaan. Näytti vain pikavilkaisulla ahtaalta paikalta ujuttaa johdot..

PS: Minulla on V6 malli, liekkö syylärit isommat
 
Vs: Mihin kohti maskia lokilämppärin pistoke ? ( v-98 galant )

On mullakin 6 kone. Se johto tulee siitä syylarin vierestä et siitä vaan ujuttelemaan ja laita siltä puolelta menemään missä on kaikki ne käyttö hihnat.
 
Vs: Mihin kohti maskia lokilämppärin pistoke ? ( v-98 galant )

Mulla kanssa kutoskone ja laitoin omaani tuonne kilven alle, ei näy niin pahasti mutta kuitenkin suht simppeli paikka käytön kannalta.
 
Takaisin
Ylös Bottom