mikä mättää kun auto ei pysy mukana ?

makkai

New Member
Liittynyt
22 Helmikuu 2006
Sijainti
Raahe
.. ihan vast ikään hoksasin tos ku ajelin reippaammin mutkasta tietä ku lumetki suli.. että kori heittää ja ja vetkuaa.. iskareissa ei vielä voi olla vikaa ku ne on alku kesästä vaihdettu.. ratti ei pärrää mut vähä vedättää oikeelle..
voiko renkaat vaikuttaa nii paljo.. ostin ekat pinnotetut alle 2kk sitte ja nyt muutaman päivän sisää on tullu ongelmat.

aurauskulma ??? Mikä ??
:nykii
Tympee ku auto ei pysy enää kuskin perässä.

mitä ehdotatte ??
 
Nakkaa ne pinnotetut hevon ..... pois, ja osta kunnon rattaat. Saattaahan joskus saada hyvä kylkisetkin pinnotetut, mutta aika harvoin. :p
 
J. Puhakka sanoi
tuntuuko niinku ois "perä irti"  ???


No ei oikein perä erityisesti, vaan koko laiva keikkuu.. renkaiden pidossa ei sinäsä vikaa, en jaksa uskoa että tunne tulee pelkästään renkaista, On vaan niinku ajas hillittömässä tuulessa.
 
voi olla hutilaukaus, mutta katsoppa se taka-akselin panhard tangon yläkiinnitys, (korista), se irtoaa vanhemmiten, lue ruostuu irti, ja sitten on melko löysän tuntonen auto..
 
Kyllä vaan voivat jotkut oikein kehnot renkaat tehdä
tuollaista,aikanaan eräs hommaamani auto tuntui
mutkissa siltä kuin alustasta olis ollut joku osa irti tai
ainakin irtoamassa... Mitään vikaa ei löytynyt,ja sitten
renkaat vaihtamalla muuttui täysin normaaliksi...

Irti olevia renkaita kun sitten sisäreunasta nostelin niin
reuna nousi varmaan viisi senttiä ennenkuin rengas
nousi maasta,sivut siis täysin vetelät... :( :)
 
kyllä renkaat voi tehdä paljon.. mulla on toisessa kotturassa nokian kitkat ja nekin on hieman kuin hyytelöllä ajelis, antavat myöden..
 
J. Puhakka sanoi
voi olla hutilaukaus, mutta katsoppa se taka-akselin panhard tangon yläkiinnitys, (korista), se irtoaa vanhemmiten, lue ruostuu irti, ja sitten on melko löysän tuntonen auto..
Jos toi tarkottaa sitä mitä luulen (taka vakaajatanko?) niin mulla oli revenny toisenpuolen kiinnike korista irti ja tosiaan tuntu että perä menee kokoajan puolelta toiselle eli tooosi letkun tuntunen oli ajaa!
 
Tot se on .. pinnoitetut halvat.. mutta paskat.
Tulipahan kokeiltua tuokin. Renkaissa siis vika ::)
.. pistin tutut ja turvalliset mitselimiehet alle nii avot, ollaan taas yhtä tiellä. :peukku

Ei parane ruveta säästelemään siis rattaissa !
 
Takaisin
Ylös Bottom