Mikä varoitusvalo??

sigmaniaa

New Member
Liittynyt
4 Maaliskuu 2005
Sijainti
kuopio
Voiko joku suomentaa mitä kuvassa oleva valo tarkoittaa,kun mulla ei ole käytössä kun tuo japaninkielinen omistajankirja.Valo välähteli muutaman kerran ja sammui sitten.Niin ja valohan on evo3 mittaristosta.
 
Vs: Mikä varoitusvalo??

Silkka arvaus mut, voisko olla katalysaattoriin viittaava tai lampda ???
 
Vs: Mikä varoitusvalo??

kole sanoi
Voiko joku suomentaa mitä kuvassa oleva valo tarkoittaa,kun mulla ei ole käytössä kun tuo japaninkielinen omistajankirja.Valo välähteli muutaman kerran ja sammui sitten.Niin ja valohan on evo3 mittaristosta.

Varoittaa katin ylikuumenemisesta.
 
Vs: Mikä varoitusvalo??

Kun laitan virrat päälle, niin mittaristossa vilkkuu pari kertaa oranssi valo , jossa auto niin ikään olisi menossa luisussa, mikä se on ?, kuvaa en nyt vielä saanut otettua. Mutta merkkivalo sijaitsee mittaristossa oikealla alhaalla.
 
Vs: Mikä varoitusvalo??

pakollinen kevennys ja villi veikkaus joka tuli ekana mieleen:

nuudelit on valmiit? :peukku
 
Vs: Mikä varoitusvalo??

Jep, Offtopic hengessä:
Itelläki tuli heti mielee et tuo valo siis syttyy optimaalisen ajotavan seurauksena. :driver
 
Vs: Mikä varoitusvalo??

Abs valo.

Virrat käy päällä ja ku starttaa niin ne käy pois päältä ja tuloo takasin millon abs:t käy pois päältä ja. sama ku kääntäis ne pois kytkimestä ja pistäis takasin päälle, jolloin se valo vilkahtaa kolme neljä kertaa äkkiä ja jää päälle tai sammuu.

entiä tarkistaako se joka vilkauhuksella eri kulmien vastuksen ja jos joku niistä vilkahuksista ei anna vastusta niin jää valo päälle emt. mutta niin kauan ku valo ei jää päälle niin ei ole hätiä :peukku

itellä muutamasti ollu abs vikaa kun ekalla kerralla korjasin vähän huonosti, mut nyt toimii.

onkos noissa kolmosissa toi abs ktkin vakiovaruste??
 
Vs: Mikä varoitusvalo??

Eikös joku voisi etsiä netistä kuvan mittaritaulusta, missä olisi kaikkien merkkivalojen selitykset?
 
Vs: Mikä varoitusvalo??

UITTO- sanoi
Abs valo.

Virrat käy päällä ja ku starttaa niin ne käy pois päältä ja tuloo takasin millon abs:t käy pois päältä ja. sama ku kääntäis ne pois kytkimestä ja pistäis takasin päälle, jolloin se valo vilkahtaa kolme neljä kertaa äkkiä ja jää päälle tai sammuu.

entiä tarkistaako se joka vilkauhuksella eri kulmien vastuksen ja jos joku niistä vilkahuksista ei anna vastusta niin jää valo päälle emt. mutta niin kauan ku valo ei jää päälle niin ei ole hätiä :peukku

itellä muutamasti ollu abs vikaa kun ekalla kerralla korjasin vähän huonosti, mut nyt toimii.

onkos noissa kolmosissa toi abs ktkin vakiovaruste??

Ei ainakaan mulla ole mitään nappulaa/kytkintä missään näkyvillä
 
Vs: Mikä varoitusvalo??

Ei sittenkään olis juuri ns sladivalo eli luistonesto ku mulla pamahtaa palamaan aina kun menee hiukan luisussa. Sitten ku virrat pois päältä niin valo sammuu eli kuittaantuu. ???
 
Takaisin
Ylös Bottom