Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

L

lyyski

Guest
Kysyisin sellaasta että minkä kokoiset vanteet ja renkaat menee 97 vuoden Galanttiin ja millä ET:llä

Edit: Luetaan ne ohjeet kuinka kirjoittaa uusi aihe :seina Otsikko ei kerro mitään :seina
 
Itselläni on kesä käytössä 225/45/17, hyvin mahtuu.

19x7 vanteet mahtuu, ilmeisesti myös 20x7,5. Kannattaa kysellä Miksulta, ainakin se on noita isoja alle laittanut...
 
Mites menee 18" vanne 7,5" ja offset 45 renkaat 215/40 löytyy jo. Meni yks vanne solmuun ja nyt joutuu ostamaan kokonaan uuden sarjan autoon.

ps. jos kellään tarvetta 18" Team Dynamics Motorsport vanteille niin 3kpl löytyis.
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

meneekö 215/45/18 renkaat miten hyvin galanttiin?
mahtuvatko pyörimään?? kärsiikö ajo-ominaisuudet?
verrattuna kokoon 215/45/17
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Laita mielummin 225/40 18 sopii varmasti ja pyörii alla ei ota mihinkää kiinni mulla on toi koko ;D
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Mulla on talvi renkaat kokoa 225/45 17 ;D :peukku
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Mistä ootte löytäny noita vanteita?
Joku päivä kattelin, eikä oikeen missään ollu hääppöstä valikoimaa ko. laitteeseen
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

225/40/18, vanteet 18x7,5 et45.


Viivi sanoi
Mistä ootte löytäny noita vanteita?
Joku päivä kattelin, eikä oikeen missään ollu hääppöstä valikoimaa ko. laitteeseen

Ite hommasin tuolta:

www.rotawheels.fi

Toimitusajat vain vaihtelee melkoisesti.
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Tosi hyvät ja on tukeva ja jos alusta on vielä kunnossa niin paranee ;D ;D
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Viivi sanoi
Mistä ootte löytäny noita vanteita?
Joku päivä kattelin, eikä oikeen missään ollu hääppöstä valikoimaa ko. laitteeseen
Jos tarkoitat ettei löydy vannetta tuolla Galantin jaolla niin kannattaa katsella suoraan eri vannevalmistajien sivuilta - ei suomen liikkeiden valikoimista. Kun sopiva malli löytyy niin sitten vaan rengasliikkeestä tilaamaan.
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

kapsu sanoi
Jos tarkoitat ettei löydy vannetta tuolla Galantin jaolla niin kannattaa katsella suoraan eri vannevalmistajien sivuilta - ei suomen liikkeiden valikoimista. Kun sopiva malli löytyy niin sitten vaan rengasliikkeestä tilaamaan.
tuolleen mie hommasin omat... 225/40/18 plus 40mm tonttisarja eikä raavi mistään kiinni :peukku
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

taidan kuitenkin tyytyä tohon 215/45/17 kokoon ja sit vaikka 30mm madallus sarja 8)

paljoko se ET oli?
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

ET 46

Itellä talvivanteiden mukana "sovitepalat", vai mikkä lie ovat....Kesätassuina tällähetkellä 205/50 R16...isompi sais kiekko olla....
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

J.Helenius sanoi
Onko liian matala, paljonko jää maavaraa

Ei ota vielä kiinni kun mulla on -30mm. Laittan säädettävät tolpat -60mm ja menee tonttiin asti silloin saattaa et tarvii otta pikkasen pois kaarien taka laidasta n.5cm:n matkalta.
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Nostetaas vanhaa taas :)

Mitenkä paljon menee överiksi sopivuuden kannalta jos laittaa -97 galanttiin 9x16 ET30 vanteet?
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

braze sanoi
Nostetaas vanhaa taas :)

Mitenkä paljon menee överiksi sopivuuden kannalta jos laittaa -97 galanttiin 9x16 ET30 vanteet?

:seina :seina :seina Miltä näyttää kuorma-auto kottikärryjen renkailla ;D ;D niin paljo menee överiksi ;) eiköhän galluun saa sovitettuu isommatki vanteet 9 leveydellä.
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Andy´s sanoi
:seina :seina :seina Miltä näyttää kuorma-auto kottikärryjen renkailla ;D ;D niin paljo menee överiksi ;) eiköhän galluun saa sovitettuu isommatki vanteet 9 leveydellä.

miten tosta tulkitaan kyseessä olevien vanteiden sopivuus auton alle? ::) se mua nyt ainoastaan kiinnostaa, ei mielipiteet ulkonäöstä. 8)

edit; ja kyllä, varmaan saa sovitettua vaikka miten isot vanteet alle, en epäile yhtään tippaa. :peukku
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

En tiä noin pienestä koosta ??? mut yhet 9*18 vanteet oon nähny tuttavan gallus,ja hyvin mahtu ;D ku teki vähä tilaa...l
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

braze sanoi
Nostetaas vanhaa taas :)

Mitenkä paljon menee överiksi sopivuuden kannalta jos laittaa -97 galanttiin 9x16 ET30 vanteet?

Kyllä mä sanoisin et liikaa tulee ulos tolla ET:llä (makuasia toki, olishan se jännä nähdä jotain erilaista välillä), miten leveellä renkaalla meinasit? (Jotain saksanpojanluukkia vai? )
8,5" vanne ja ET42, 225 levee rinkula on aika hyvin linjassa loksujen kanssa
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Jani T sanoi
Kyllä mä sanoisin et liikaa tulee ulos tolla ET:llä (makuasia toki, olishan se jännä nähdä jotain erilaista välillä), miten leveellä renkaalla meinasit? (Jotain saksanpojanluukkia vai? )
8,5" vanne ja ET42, 225 levee rinkula on aika hyvin linjassa loksujen kanssa

Jos tuota kokoa tulee niin kyllähän se väkisinkin menee germaani lookin puolelle. Varastossa ois yhdet 16" kumit mutta en muista kokoa, villi veikkaus on 215. Kapeahan se hiukan on tuolle vanteelle mutta ite tykkään kyllä saksalaisten tyylistä :) Jos vaan se rengas jää sisälle ja mahtuu pyöriin niin riittää, vanne saa ulos tullakkin :)

Voishan sitä tietysti tohon tuuninkindatsuniin vaihtaa uudet vanteet niin sit vapautuis 7,5"x19", se ois sit se toinen ääripää vaihtehto joskin paljon vähemmän todennäköinen...
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Mulla on gallussa 8" leveet ja 18" ja et 42 siinä sitte 225 rinkulat niin sopii varmasti ;D eikä ole germani luukkia. Mitenkäs noi 20" sitten ;D
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

calle sanoi
Mulla on gallussa 8" leveet ja 18" ja et 42 siinä sitte 225 rinkulat niin sopii varmasti ;D eikä ole germani luukkia. Mitenkäs noi 20" sitten ;D

ei germaani luukissa mitään vikaa ole :peukku mua nyt lähinnä kiinnostais vaan tietää miten on sopivuuden kanssa noi vähän leveemmät pienemmällä ET:llä. Ilmeisesti kenelläkään siis ei ole kokemusta joten pitääpä ehkä sitten ite vaan joskus kokeilla...
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

mitenkä jos galluun laittaa 18" rengassatsin ilman madallusta..tuleeko siitä sit hirvee "maasturi"? ::)
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Yllämainittuun asiaan... Se on varmasti makuasia, että tuleeko siitä "maasturi", mutta omasta mielestä ulkonäkö kohenee huomattavasti madallussatsin kanssa isommalla rengastuksella. Kokeilin piruuttani syksyllä tuohon omaan farkkuun noita 20" tassuja alle, niin kyllä se aika koomiselta näytti originaaleilla jousilla... :p
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

mitsum1 sanoi
mitenkä jos galluun laittaa 18" rengassatsin ilman madallusta..tuleeko siitä sit hirvee "maasturi"? ::)
Jos mahdollisuus niin kokeile miltä näyttää. Renkaan profiili saisi sitten varmaankin olla 40 tai 45.
Itselläni menee varmaankin tässä keväällä kokeiluun miltä näyttää vielä vakioalustalla olevassa galantissa 18" vanne kierros.
Saahan sen korkeus ongelman sitten helpolla korjattua, vaikka tätä tässä ei kysytty :tmi
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Tervehdys.

Kesä tulee ja vanteet lähtee vaihtoon...

Olen netistä katsellut vanteita ja löysinkin sopivat Abbozzo:n vannesarjan.
Mutta, kun mikään vannekauppa ei tunnu tuntevan Mitsubishi Galant GDi 2.4 STW...

Kysymys liittyy sovitekappaleihin: Käyköhän samat sovitekappaleet 2.4 GDi:hin kuin 2.5 V6:seen?

Jyväskylän suunnalta kun en löytänyt yhtään jälleenmyyjää...
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

kapsu sanoi
sopii juu, sama jako ja keskireikä niissä on kaikissa.

Sitä vähän epäilinkin... Piti saada vaan varmuus, kun ulkomailta (ruotsista) joutuu tilaa vanteet...

Ellei nyt joku satu tietää Abbozzo -vanteiden maahantuojaa?
Aina luotettava googlekaan ei löytänyt..
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

225/30/20" mahtuu ilman isompia ongelmia alle -40mm madalluksen kanssa.ja auto ei edes ole hävyttömän matala koska ohan vanteillakin jo hieman kokoa... ;)

tarkempia speksejä vanteista saa skydiverilta sillähän sellaiset on farkun alla ;D :peukku
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Nonii, alkaa tou kesä pikkuhiljaa lähestyä ja... ;D

Onkos kellään ollut Galantissa alla 17*7,5 tuumasia ja ET 37 vanteita?
Miten mahtuu, tuleeko liikaa ulos ja ottiko mihinkään kiinni?
 
Vs: Minkä kokoiset renkaat '97 Galantiin?

Save sanoi
Nonii, alkaa tou kesä pikkuhiljaa lähestyä ja... ;D

Onkos kellään ollut Galantissa alla 17*7,5 tuumasia ja ET 37 vanteita?
Miten mahtuu, tuleeko liikaa ulos ja ottiko mihinkään kiinni?
Ihan ensin, minulla ei ole ollut juuri tuollaisella ET:llä olleita vanteita alla. Jotain omia kokemuksia kuitenkin: 17" menee hienosti tietenkin, varsinkin 7,5" leveänä, mutta ET on ollut luokkaa 40-42. Renkaan leveys ja muotoilu vaikuttaa paljon, mutta voi olla, että kaaret tulevat vastaan tuolla 37 ET:llä.
 
Takaisin
Ylös Bottom