minkälaisia pakettiauto/huolto pajeroita olette rakentaneet? kuvia ja ehdotuksia

korbimotors

Manuaali 3.0 V6 24valve -95 pätkä
Liittynyt
20 Elokuu 2008
Sijainti
Salla
Olis mukava nähdä millaisia työkalu("takapenkki") ratkaisuja olette rakennelleet pajeroihinne?
Mulla on itsellä kans tuommoinen -98 pätkä pajero pakettiautoksi rekisteröity niin pitäis rakennella jokin takatila missä voi väliaikais kuljetuksia tehdä ja se ajaisi samalla myös työkalulaatikon virkaa ettei tartte nakella aina vaan takakonttiin kamoja miten sattuu.
Heti siihen etupenkkien taakse tekis mieli tehdä takatilan (auton sisätilan levyinen) laatikko jostain materiaalista ja siihen laatikon yhteyteen heti taakse sellainen tilanjakaja joka ajaisi samalla myös vähän selkänojan virkaakin :) Mutta myös pitäisi paremmin rengas yms.. melut vähän paremmin pois etupenkkien läheisyydestä. Samalla saisi laittaa sinne laatikkoon kaikkia työkaluja,hallitunkkia yms.. tarvikkeita ettei ne loju pitkin takatilaa irrallaan.
Laitelkaa vähän ideoita ja kuvia tänne tulemaan niin katsotaan millaiseen ratkaisuun päädyttäisiin.
Olishan se tieteysi helpoin jos löytäisi sellainen "kova"muovisen ison ja leveän työkalulaatikon niin laittais sellaisen mutta en ainakaan vielä ole löytänyt. Ja olis hyvä ettei se olis sitten aivan tosi korkea. vesivaneristahan saisi vaikka mitä tehtyä mutta on aika pirun kallista tavaraa ja sitäkin menis niin paljon jos alkais tekemäään laatikon ja sellaisen pienen seinämän siihen laatikon taakse.
 
Vs: minkälaisia pakettiauto/huolto pajeroita olette rakentaneet? kuvia ja ehdotuksia

Itse tein pitkään ykköskoriseen takaloksujen päälle, molemmille puolille takaloksujen levyiset laatikot (pulttautuivat lisäpenkkien reikiin), ja kuskin puoleisen laatikon jatkoksi pienen tason, johon pulttasin ruuvipenkin. Laatikoista toisen puoli (kannellinen) oli varattu työkaluille, toinen puoli oli avoin, ja sinne sujahti esim. kaksi jerrykannua. Itse halusin nimenomaan maksimoida vapaan lattiatilan, ja se kyllä onnistui hienosti.
 
Vs: minkälaisia pakettiauto/huolto pajeroita olette rakentaneet? kuvia ja ehdotuksia

Terve,

Mulla oli toi -91 pitkä pajero ja laitoin takatilan huoltokäyttöön. Tasainen pohja ja siihen kannellinen laatikko oikealle. Mahtui hyvin tavaraa vielä kyytiin.
 

Liitetiedostot

  • pajesisä.jpg
    pajesisä.jpg
    234 KB · Lukukerrat 363
Takaisin
Ylös Bottom