Linkki keskusteluun: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=59272.0
Edellinen evo 4 joutu 2012 lunariin ja siitä lähtien haaveillut uudesta evosta. Noh 5 vuoden jälkeen haave totetutui ja muutama viikko sitten kävin hakemassa kyseisen vuoden 1998 Evolution V:n. Mittarilukema ostaessa oli 167tkm. Pääasiassa ollut itsellä bemareita, joten evot melko tuntemattomia itselle vielä.
Auton tekniikkaa on hieman päivitelty ja tällä hetkellä löytyy:
-BC-Racingin alusta
-joku kartiovaparisuodatin
-rst pakosarja
-fujitsubon 3" putki
-evo 9 turbo
-ahdot 1,4bar
-lastutettu
-ahtopaineensäädin
-syyläri vaihdettu isompaan alumiiniseen
-akku siirretty konttiin
Tehoja pitäisi myyjän mukaan olla noin 350hv ja ainaki oman perstuntuman mukaan voi tehot aikalailla nuo ollakkin.
Sisältä löytyy "siviiliturvakaaret", seosmittari, ahtomittari, Turbotimer ja Pioneerin 2-din soitin sekä kattoluukku joka tosin ei toimi kunnolla turvakaarien takia. Radio asennettu sillä tavalla, että virrat siihen tulee oman napin takaa, eikä normaalisti virtalukosta virrat päälle kääntämällä.
Täydellinen yksilöhän tämä ei ole, mutta pikkuhiljaa täytyy koittaa vikoja korjailla.
Tehtävälistaa:
-pakokaasun haju ohjaamossa
-lämmityslaite työntää viileää vain 17c asennossa
-etupuskurin alalippa oikean väriseksi
-ohjaus vetelee
-vasemmalle eteen sisälokari
-apukuskin oviaukkoon jalkalista
-kuskin puoleiseen kattolistaan uudet kiinnikkeet ja sen jälkeen listan kiinnitys
-jarruttaessa täristystä
-takakontissa humppavehkeiden piuhojen setviminen
-mahdolliseseti öljynpaine ja öljynlämpö -mittarien hankkiminen
-turvakaarien irroitus
-voltit heittelee ->(starttaus vaivalloista, mittariston valojen kirkkaus vaihtelee, ajovalojen kirkkaus heittelee)
-evo 4 ajovalojen vaihto evo 5 valoihin
Edellinen evo 4 joutu 2012 lunariin ja siitä lähtien haaveillut uudesta evosta. Noh 5 vuoden jälkeen haave totetutui ja muutama viikko sitten kävin hakemassa kyseisen vuoden 1998 Evolution V:n. Mittarilukema ostaessa oli 167tkm. Pääasiassa ollut itsellä bemareita, joten evot melko tuntemattomia itselle vielä.
Auton tekniikkaa on hieman päivitelty ja tällä hetkellä löytyy:
-BC-Racingin alusta
-joku kartiovaparisuodatin
-rst pakosarja
-fujitsubon 3" putki
-evo 9 turbo
-ahdot 1,4bar
-lastutettu
-ahtopaineensäädin
-syyläri vaihdettu isompaan alumiiniseen
-akku siirretty konttiin
Tehoja pitäisi myyjän mukaan olla noin 350hv ja ainaki oman perstuntuman mukaan voi tehot aikalailla nuo ollakkin.
Sisältä löytyy "siviiliturvakaaret", seosmittari, ahtomittari, Turbotimer ja Pioneerin 2-din soitin sekä kattoluukku joka tosin ei toimi kunnolla turvakaarien takia. Radio asennettu sillä tavalla, että virrat siihen tulee oman napin takaa, eikä normaalisti virtalukosta virrat päälle kääntämällä.
Täydellinen yksilöhän tämä ei ole, mutta pikkuhiljaa täytyy koittaa vikoja korjailla.
Tehtävälistaa:
-pakokaasun haju ohjaamossa
-lämmityslaite työntää viileää vain 17c asennossa
-etupuskurin alalippa oikean väriseksi
-ohjaus vetelee
-vasemmalle eteen sisälokari
-apukuskin oviaukkoon jalkalista
-kuskin puoleiseen kattolistaan uudet kiinnikkeet ja sen jälkeen listan kiinnitys
-jarruttaessa täristystä
-takakontissa humppavehkeiden piuhojen setviminen
-mahdolliseseti öljynpaine ja öljynlämpö -mittarien hankkiminen
-turvakaarien irroitus
-voltit heittelee ->(starttaus vaivalloista, mittariston valojen kirkkaus vaihtelee, ajovalojen kirkkaus heittelee)
-evo 4 ajovalojen vaihto evo 5 valoihin