mistä apua kajareiden asennukseen?

C

chrisse

Guest
Nyt tuli mitta täyteen coltin kahden 5 W kajareiden kanssa! ;D Mistäs sais hyödyllistä tietoa kajareiden asennukseen liittyvistä asioista ja muutenki ihan yleistä kajareista, johdotuksesta, vahvareista y.m.?
Kiitos


t. tietämätön
 
chrisse sanoi
Nyt tuli mitta täyteen coltin kahden 5 W kajareiden kanssa! ;D Mistäs sais hyödyllistä tietoa kajareiden asennukseen liittyvistä asioista ja muutenki ihan yleistä kajareista, johdotuksesta, vahvareista y.m.?
Kiitos


t. tietämätön

Helpoimmalla pääset, kun otat tukun rahaa, viikonlopun aikaa ja lähet mun mukaan, niin asennetaan mun Coltista kaikki hifiasennus pohjat sun autoon..
Saat kojelaudan jossa paikat 4", A-pilarin muovit dikke paikka, ja konttiin varapyörapaikalle subikotelon. Voin vetää piuhat ja neuvoa laitteiden ostossa..
Ota yhteyttä, niin loppuu vitutus ;D
vesa.koskinen@jippii.fi
voin lähettää kuvia asennuksista.
 
Se on paljon itestä kiinni osaako tehdä. Veskulla olisi näköjään valmis kojelauta.. Jos ite meinaat tehdä niin periaate asennus on tuo disk A-pilareihin, 4" kojelaudan kulmiin, 6.5" oviin, 10" tai 12" subi konttiin. Takaääniä voi tuottaa 5.25"- 6.5" 2tie elementeillä. Vahvistimiks 4kanavainen pääkajareille ja 2kanavainen subille. Virtajohto ja linjajohdot kannattaa viedä taakse eripuolilta autoa. Muuten tulee häiriöitä. Autosoundista kannattaa katella vinkkejä ja laajentaa ideoita...
 
Toi subi menee varmaan ainoastaan varanpyörän paikalle...On meinaan sen verran snadi toi kontti coltissa et sinne ei sit muuta mahdukkaan... ::)
 
Katselepa Peerlessin subeja, vaatii mitättömän pienet kotelot optimistisimpaan sointiin :)
 
12" Peerles soi komeesti 20l suljetussa. On kyllä hintansa arvoinen..
 
chrisse sanoi
Toi subi menee varmaan ainoastaan varanpyörän paikalle...On meinaan sen verran snadi toi kontti coltissa et sinne ei sit muuta mahdukkaan... ::)
Mahtuu vaikka kuinka helposti.. Mulla oli kontin sivussa 30l. kotelo 12" elementillä... Toimi hyvin ja tilaa jäi vaikka kuinka.. Mutta kyllähän se helpoin tapa on jos haluaa tilaa säästää niin tuo varapyörä kotelo..
 
Takaisin
Ylös Bottom