Mistä Ipod adapteri (KS-PD100)

ali ventti

Galant 2.0L Gti E33 vm.88 Lancer 1.5 GLX vm.89
Liittynyt
30 Heinäkuu 2007
Sijainti
Varkaus
Kellään tietoa mistä voisi löytää jvc dvd soittimeen ipod adapterin, adapteri siis mallia ks-pd100?
 
Vs: Mistä Ipod adapteri (KS-PD100)

Millainen liitin tuon jiiveeseen takana on?
Tuossa piuhassa oleva matolaatikko on ensinnäkin varmasti turha. Onpahan vaan saatu näköä ja hintaa piuhalle.
Itselle tein iPod -> Pioneer piuhan itse tälläisen ohjeen mukaan.
JVC:tä näkemättä voisi veikata että siihen pystyy jonkun samanlaisen rakentamaan jolloin hintaa tulee 2€ :)
 
Vs: Mistä Ipod adapteri (KS-PD100)

Imperio sanoi
Millainen liitin tuon jiiveeseen takana on?
Tuossa piuhassa oleva matolaatikko on ensinnäkin varmasti turha. Onpahan vaan saatu näköä ja hintaa piuhalle.
Itselle tein iPod -> Pioneer piuhan itse tälläisen ohjeen mukaan.
JVC:tä näkemättä voisi veikata että siihen pystyy jonkun samanlaisen rakentamaan jolloin hintaa tulee 2€ :)

Muuten jees, mutta tuolla ei toimi iPodin ohjaus mankasta käsin. Samoin lataus jää haaveeksi. 20 euroa on toki piuhan pätkästä aivan riittävä hinta, mutta em. ominaisuudet ovat ainakin omasta mielestäni sen arvoisia.

Mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, ainakin Pioneerin piuhoja saa mistä tahansa autosoittimia myyvistä liikkeistä. Itse ostin Hirvoxilta.
 
Vs: Mistä Ipod adapteri (KS-PD100)

nokonzok sanoi
Muuten jees, mutta tuolla ei toimi iPodin ohjaus mankasta käsin. Samoin lataus jää haaveeksi. 20 euroa on toki piuhan pätkästä aivan riittävä hinta, mutta em. ominaisuudet ovat ainakin omasta mielestäni sen arvoisia.
Itselläni sijoitin iPodin ratin taakse mittariston juureen jolloin näkee sen hyvin ja sen ohjaaminen on helpompaa kuin soittimen räpeltäminen. Laturin tilasin nettikaupasta missä tuli mukana kotilaturi ja autolaturi, hintaa 9,90€.

Toinen vaihtoehto tietenkin on ostaa valmis piuha :)

Täytyy jossain vaiheessa googletella löytyykö ohjetta piuhan tekemiseksi JVC:lle.
 
Vs: Mistä Ipod adapteri (KS-PD100)

Kyllähän nuita auxiin meneviä piuhoja myydään. Mutta tuolla alkuperäisellä saisi luultavasti myös elokuvat näkymään näytöltä. Vai kuinka?
 
Vs: Mistä Ipod adapteri (KS-PD100)

Jep, Löytyi Jvc jälleenmyyjältä. Pystyy experteistä ainakin tilaamaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom