Mistä kestävä kytkin / L200 -89?

MIF

New Member
Liittynyt
19 Lokakuu 2015
Mistähän saisi kestävän kytkimen Mitsuun, eli L200 vm. 89. Alkaa meinaan luistaa vanha kytikin 4. ja 5. vaihteilla kun kiihdyttää.

32x11,5 All terrainit alla, isompi turbo, imusarja ja syöttöjä lisätty, niin tarvitsisi mieluusti jotain kestävämpää kytkintä. Mitä suosittelisitte ja mistä sellaisen saisi? Yritin Tamgearilta tilata kytkintä, mutta kaikki loppu! Exedyn vahvistettu olisi kiinnostanut, mutta sitäkään ei löydy mistään? Varaosanumero on MBK2029TF sille paketille. Sain älyttömän hyvää palvelua firmasta, mutta harmi kun eivät kytkimeksi pysty muuttumaan.

Motonet ei kerro minkä valmistajan kytkintä tarjoavat, ainakaan nettisivulla ja sieltäkin loppu? Tamgearilla ei siis ollut mitään sopivaa tarjota. Joten apu ja vinkit tarpeen! Onko tuossa muuten siis 230mm vai 225mm kytkin ylipäätään?
 
M3 e30 bemarin asetelma ja sintteri levy,
Mulla on kestänyt ihan hyvin myös sashin "vahmempi" asetelma ja perus levy, tarkista muuten ettei kytkin kanna ja siksi luistaa/polttaa levyn...

Levy on 225mm

Mulla on paineet tällä herkällä 1.8-1.9bar ;)
 
Vs: Mistä kestävä kytkin / L200 -89?

Kiitokset vastauksesta! Aika varma olen, ettei kytkin kanna. Testailin eilen, ja tulin siihen tulokseen.

Bemarin settejä kun katsoin niin siellä luki kooksi 228mm? Vai olenko katsonut jotain väärin.
 
Vs: Mistä kestävä kytkin / L200 -89?

Mr mmc, sattuisiko sulla olla omassa olevan varaosanumeroita tallella? Pientä metsästystä näiden kanssa...
 
Vs: Mistä kestävä kytkin / L200 -89?

225 on pajerossa, mutta nyt en muista ulkoa miten sovitus piti tehdä, en ole itse sitä tehnyt mutta nähnyt todennut ettei sekään kestä kuin ~250hv@430nm
 
Vs: Mistä kestävä kytkin / L200 -89?

Okei, kiitti!

Nyt näyttää siltä, ettei mitään muuta kuin ns. orkkista ole tarjolla, joten kumpaan sitä kallistuisi valmistajista, LUK vai Sachs? ???
 
LuK ei kokemusta, sachs on kestänyt mulla ~60tkm aika reippailla paineilla, taisin silloin ajella 1.7-1.8 ahdoilla sen, männän renkaat katkes koneesta (vakio l200 vapari kone 530tkm ajettu) johon sillon laitettiin edesmenneen diiseli gurun kanssa evo3 välijäähdytin, 2.3td galantin hukkaportiton Ahdin, kilpakäyttöön tehty syöttöpumppu ja 3" putki yhdellä vaimentimella.

Nykyinen kokoonpano on evo4/5/6 seka sikiö ahdin ja evo5 välijäähdytin, samaisella syöttöpumpulla, mutta kone on joku arpajais voitto 2.5td pajeron kone -84 tms...

Jäsenenä voi lukea sen rakennus päiväkirjan ;)
 
Vs: Mistä kestävä kytkin / L200 -89?

Vähän aihetta sivuten , miten mitäkautta v6 pajero gen1 -89:n kytkin olisi parhaiten vaihdettavissa? Talli ja moottorinostin on käytettavissä. Kyselee uusi jäsen :)
 
Vs: Mistä kestävä kytkin / L200 -89?

kaveri teki pätkä pajeroon lootaa tiputtamatta,veti taaksepäin nii että pysty roplaaha.tunkki ja liinoja apuna käyttäen.itte aikoinaan purotin lattialle oli aharasta ja meni palio kaliaa,toki kaveri apuna.
 
Takaisin
Ylös Bottom