Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Melko suoraan voi heittää että cistom-hommiksi menee. Voipi V-koneisessa putkien pituudet venähtää aika mahtavaksi jos yhdelle ahtimelle muuttaa kun pitää konetta kiertää... Tulee ahdasta konehuoneeseen. ;Dmikav sanoiok eli nokkien vaihto on turhaa. Olen ollu ennen vaparikoneiden kimpussa ehkä se on jääky siitä päälle mutta tietääkö kukaa mistä löytää yhdelle tubolle pokosarjat? Ja joutuuko teettää? :driver
_AH_ sanoiMelko suoraan voi heittää että cistom-hommiksi menee. Voipi V-koneisessa putkien pituudet venähtää aika mahtavaksi jos yhdelle ahtimelle muuttaa kun pitää konetta kiertää... Tulee ahdasta konehuoneeseen. ;D
Ale sanoiOn niitä silti tehty ja naapuriklubista löytyy autoja joissa näin on jopa tehtaalta.
_AH_ sanoiItseäni myös kiinnoataisi missä V6-koneessa on tuplaturbo vaihdettu yhteen, saatika että olisi tehtaalta sinkkuturbo. Äkkiseltään en saa mieleen yhtäkään.
Juhani sanoiVanhin 300ZX on yhdellä turbolla. Muita ei nyt itellekään tuu mieleen...
_AH_ sanoiItseäni myös kiinnoataisi missä V6-koneessa on tuplaturbo vaihdettu yhteen, saatika että olisi tehtaalta sinkkuturbo. Äkkiseltään en saa mieleen yhtäkään.
Mr mmc sanoieikös se ole suoralla kutosellä ??? uudemissa vasta v6 (z350...)
lagia tulee kyl pitkillä putkilla, mutta toinen tykkää äitistä toinen...
ite tekisin kahdella.
itse aiheeseen... vaparissa vois olla ihan hyvät nokat mikäli on eri nokilla ???
vertailu tietoja pitäs löytää