JK.Galant sanoi
Electronic Control Injection ECI Mitä se vaati toimiakseen???
Tästä varmasti puuttuu jotain,mutta hieman suuntaa-antavaa:
Johtosarja:
Joko alk.peräinen tai sitten itse-tehty (suht iso homma)
Ruiskun tankki:
Jossa pa-pumppu sisällä
ECU:n:
Eli aivoboksin joka ohjaa koneen joka toimintoa,alk.peräinen (suht kallis),jälki-asennettava (järkyttävän kallis),TSI (suht halpa,mutta vaatii työtä,tietokoneen ja ymmärrystä ruiskun toiminnasta ja sähköpuolesta)
Pa-paineensäätimen ja putket:
Kaasariversion putket harvoin riittävät.
En tiedä vaatiiko katsastus-setä aktiivihiilisuodatinta yms,niistä tarkemmin kun käy konttorilta kysymässä
Jos et ole sähköasioitten kanssa kovin kokenut,kannattaa harkita kokonaista johtosarjaa kys. mottiin,ja alk.per ECU:a,jolloin sähköjen osilta on suht BOLT-ON,kun liittimetkin sopivat toisiinsa,eikä tarvitse joka johtoa arpoa.
Silloinkin joudut kuitenkin vetämään "päävirrat" ECU:lle,b.pumpulle yms.