Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
DaJackal sanoiHmm, Sigmaan ahdin... Ymmärrän että tilanne haiskahtaa lavastukselta, mutta yksi 16g muuttaisi kyllä varmasti tuota konetta aika jännällä tavalla. Spoolikin voisi olla kohdallaan. 8)
mulla saattais tosta jouluaatosta olla kuva ko tipahti ojaa toinenpuoli autostaTamus sanoiKun ei kenenkään muun näemmä tartte hinailla Mitsujaan? ;D
no onko liian vanhaTamus sanoiEi mitään lavastettuja hinauksia tai vanhoja kuvia. ;D
AneemineN sanoino onko liian vanha
hups,jäi pois pitää lisätäTamus sanoiNyt unohtu kuvan ohesta seuraava aihe. ???
meneehän siinä, vaihdoin seuraavan aiheen eukkuJani T sanoiEikö tossa just pari kolme kuvaa aiemmin mee yks evo "drive it like you stole it" ;D
Tamus sanoiMeinasin lähtee näpsäiseen kuva mutten viitsikään. Kylmä eikä huvita. Hoitakoon joku toinen vosu homman kotio. ;D
Shadow sanoiLaiska 8)
oli muuten vielä paras burnout kuvassa eukkuShadow sanoiLaiska 8)
AneemineN sanoioli muuten vielä paras burnout kuvassa eukku
Raikali sanoiJatketaan sit edellisen viitoittamalla tiellä. Seuraavaksi Mitsu pulassa.
voit laittaa myös pelkistä tytöistä kuvat eukkukirppu1990 sanoimie yritin saaha tyttökavereita vongattuu evon kaa kuvaan mut eivät sitten millään suostuneet
Harri K sanoivoit laittaa myös pelkistä tytöistä kuvat eukku
link faceen,juutupeen tms käy myös! ;Dkirppu1990 sanoihitto ne suostu minkäännäkösii kuvviin, ei olis ehkä pitäny kertoa mihin ne kuvat tulee :-X ;D
kirppu1990 sanoihitto ne suostu minkäännäkösii kuvviin, ei olis ehkä pitäny kertoa mihin ne kuvat tulee :-X ;D
+1 ;DHarri K sanoivoit laittaa myös pelkistä tytöistä kuvat eukku
Shadow sanoiOta salaa äläkä kerro mitään ;D
Tamus sanoi;D Hah hah, kylläpä poijjaat käy taas kierroksilla.
Tamus sanoi;D Hah hah, kylläpä poijjaat käy taas kierroksilla.
Eiks Toivossa oo hjuva elääTamus sanoi;D Hah hah, kylläpä poijjaat käy taas kierroksilla.
kirppu1990 sanoioikeesti miun kaverit on eläkeläisiä ja ajelee rollaattoreilla.. pojat varmaan kuvittelee et ne olis jotain kakskymppisiä misukoita eukku
Tamus sanoiJoo, no nehän on jo kuvitellut nuoret, kauniit likat märissä teeppareissa liukumassa Eevokin konepellillä. ;D
Tamus sanoimärissä teeppareissa liukumassa Eevokin konepellillä. ;D
J.Niemi sanoiTepin hommia? ;D
Raksamiehen kynäteline vaan vilkkuu kun kurkotellaan pellin alle ;DTamus sanoiNo mähän olen jo jonkun aikaa puhunut sen mitsuklubin poikakalenterin puolesta. Oikeita, aitoja miehiä niiden oikeiden käyttöautojen kanssa. menis meinaan kuumille kiville se kalenteri. ;D Tai sitten ei...
Tamus sanoiNo mähän olen jo jonkun aikaa puhunut sen mitsuklubin poikakalenterin puolesta. Oikeita, aitoja miehiä niiden oikeiden käyttöautojen kanssa. menis meinaan kuumille kiville se kalenteri. ;D Tai sitten ei...
Eiku keräämään /määräämään kollit pelleilleTamus sanoiNo mähän olen jo jonkun aikaa puhunut sen mitsuklubin poikakalenterin puolesta. Oikeita, aitoja miehiä niiden oikeiden käyttöautojen kanssa. menis meinaan kuumille kiville se kalenteri. ;D Tai sitten ei...
Harri K sanoiEiku keräämään /määräämään kollit pelleille
Tamus sanoiNo mähän olen jo jonkun aikaa puhunut sen mitsuklubin poikakalenterin puolesta. Oikeita, aitoja miehiä niiden oikeiden käyttöautojen kanssa. menis meinaan kuumille kiville se kalenteri. ;D Tai sitten ei...
samitsu sanoiJos ei tuohon nyt löydy yhteisymmärrystä kumpi on kysytympi niin sitte tyttö ja poika keskenään siihen konepellille puuhaamaan niin pitäis varmaan sitten miellyttää kaikkia...!?
Shadow sanoiKyllä se saattais olla håmppelipiireissä kova sana :-*
Tamus sanoiSinäkin kuule emähåmppeli tykkäisit vaan.
samitsu sanoiNo jos olis kelvollinen se toinen osapuoli ja sais oikeestikin eikä vain olevinaan siinä kuvassa niin johan sitä joutuis harkitsemaan...!? Se on sitten toinen juttu kelpaisinko vaativalle naisyleisölle...