Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Samat havainnot,auto oli mulle uusi tuttavuus kun aiheesta kyselin.Mitenkä muuten on toiminut?Vastaampa vaikka viesti on aika vanha. Omassa vm-16 automaatti l200 jos vaihtaa ainakin vauhdissa takavedolta nelivedolle täytyy auton ns. rullata vapaasti niin vaihtaa nopeaan. Jos koittaa vaihtaa vaikka jossain ylämäessä kun joutuu ns. vedättämään ei vaihda ennenkuin kaasua höllää ja antaa auton rullata hetken
Olen ollut tyytyväinen eikä mitään isompaa remonttia ole ollut. Jotain pientä kuluvaa osaa joutunu vaihtamaan. Jarrupaloja, jarrurumpua ja kenkää sekä kardaanin ristikko taakse. Auto on ruotsintuonti auto mutta huollettu ruotsin puolella mitsun huolto-ohjelman mukaan 200 000 kilometriin asti jonka jälkeen tuli suomeen ja minulle. Auton mittarissa taitaa olla jotain 240 000 tällä hetkellä ja ollu miulla reilu 3 vuottaSamat havainnot,auto oli mulle uusi tuttavuus kun aiheesta kyselin.Mitenkä muuten on toiminut?
Tuo viive on ihan ominaisuus, mutta viiveen pituuteen voi vaikuttaa. Ajaessa, kun heität esimerkiksi 2 vedolta 4 vedolle tai toisinpäin, niin älä pidä vejätystä päällä , niin vaihtaa nopeammin eli suomeksi sanottuna nosta hieman jalkaa kaasulta siten, että ei ole voimakasta moottorijarrua eikä vetoa. Automaatissa näyttää riittävän, kun nostaa jalan kaasulta. Jos olet paikalla, niin laittaa vapaalle vaihteen, niin menee kohtuu helposti päälle ja jos ei heti mene, niin pikkuinen nytkäytys ja vapaalle uudestaan niin yleensä menee sen jälkeen. Automatiikka katsoo sopivan hetken milloin voi vaihtaa vetotapaa särkemättä