Mitsu-stereon boxi

MMC4ever

Galant stw -98, 2*Celeste ST-78, Space Star -02
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Laitila
Onko Mitsubishin CD-boxit omaa tekoa? Vai jonkun muun? Mulla olisi tuo CD/radio boxi-ohjauksella, mutta noi Mitsun boxit on ilmeisen harvinaisia ja olen miettinyt sopiiko toin radion jatkeeksi jonkun muun merkkinen boxi. Toi soitin on Mitsun tekemä. :)

lisäys: Siis jos jollain on Mitsubishin boxi, niin vois siitä katsoa onko valmistajaa mainittu. ::)
 
eiköhän ne ole, maailman suurin teollisuukonserni kuitenkin, kai ne nyt soittimiakin tekee? meinasin kerran ostaa Mitsubishi telkkarin varikkokäyttöä ajatellen, olis sitten voinu käydä Fiat miehiltä kysäsemässä, että missäs teidän fiat-tv on, vai eiks se toimi BUAHAHAA ;D

mutta boksista en osaa sanoa, pystyiskö siitä johdon liitimestä päättelemään mitään? tai tietäiskö ne ihan jossain liikkeessä, niillä on monesti jotain taulukoita niistä, esim. mitkä boksit käy minkäkin auton alkuperäis-mankkoihin.
 
Kysyin HELL-kamalta, vaan ei tietäneet/halunneet tietää. Kenwood käytti, joskus ainakin, Sonyn boxia, mutta siinäkin liitin oli vaihdettu. :p Niinpä juolahti mieleen, että josko Mitsubishikin tyytyisi jonkun toisen boxiin vaikka reteot onkin omaa tuotantoa. :-/

P.S. mullakin oli Mitsu-videot, mutta nyt ne on Ilkalla. :D
 
Mitsubishi teki ja tekee kai vieläkin ammatilaisvideoita ja muuta tosi korkealaatuista AV-kamaa.
Kyllä mitsu CD-soittimiakin tekee, miksei sitten boksejakin.
 
kustannusten kannalta ei aina kannata kaikkea tehdä itse. Toihan on ainakin nykyään trendinä. Ja kuten sanoin toi raadio on Mitsun oma, mutta epäilen silti boxia mahdollisesti "lainatuksi".
Tiedän kyllä hyvinkin, että Mitsubishi Electronics duunaa monenmoista, teollisuus logiikoista televisioihin. Ja taulutusseissakin on Mitsun tekemiä, sekä vissiin elintarvikkeitakin on Mitsun tekemiä. :eek:
 
Mitsuhan tekee kaikkea laivoista lentokoneisiin mukaan luettuna kemianteollisuus, tavaratalot yms...
 
Siis onko ymmärrettävä, ettei kellään ole Mitsun cd-boxia?
Eikö kenenkään Carismassakaan? :'(
Tahtoisi varman tiedon boxin tekijästä, kun täällä on pelkkiä arvauksia vissiin. :p
 
Aika vaikea aihe,kun nykyään valmistajista ei ota kukaan selvää ja helppo on lyödä merkin leima soittimeen.
Toisin oli vanhassa galantissani missä oli todella hieno kasettisoitin mihin tungettiin kasetti leveyssuunnassa ja oli puolen vaihdot ja muuta hienoa sen soittimen oli pakko olla mitsun omaa tuotantoa oli meinaan niin ihme värkki.
 
Kyllä Mitsu tekee omat vehkeensä ihan itse!! Jos nyt jotain komponentteja tyyliin Laserit y.m. voi tulla muualta! Ja sitä jonkun toisen merkin liittämistä ei kannata paljon edes yrittää, ei onnistu nimittäin ihan heti!
 
Takaisin
Ylös Bottom