Mitsubishi 3000GT VR-4 jenkeistä

Lamaro

Evo IX -07
Liittynyt
27 Tammikuu 2006
Elikkäs löysin sopivan Mitsun jenkeistä ja nyt ainoo ongelma on että miten saan sen tänne suomeen/saksaan. Jos joku tietää miten asiat pitää hoitaa taikka haluaa hoitaa ne itse (maksan hyvin) ottakaa yhteyttä!
 
Netti on pullollaan rahtareita, mutta melkein pyytäisin myyjää tiedustelemaan hintoja, arviolta $700-900 tulee kustannuksia ja autoa saa odottaa 5-8 viikkoa.

Suomen päässä lisäkuluja kertyy lastin purkamisesta, jonka jälkeen pääset tullaamaan.

Valmistusvuodesta riippuen saattaa rekisteröinti olla hankalaa, tyyppihyväksytyn mallin mallinumero on Euroopassa ja Amerikassa eri.
 
Se olis -98 malli, joten pitäis olla helpompi saada rekisteriin ku vanhemmat? Ja oon ettiny netistä ny ketä vois hoitaa kuljettamisen jenkeissä satamaan ja sieltä suomeen/saksaan, mutta oon löytäny vaan firmoja jotka kuskaa vaan jenkkien sisällä tai vaan vie merten poikki...elikkäs tarvis löytää joku ketä tekis nuo kummatkin hommat. Ja vielä jos löytys joku suomalainen kenellä olis kokemusta asiasta ni se vasta hyvä olis.
 
Lamaro sanoi
Se olis -98 malli, joten pitäis olla helpompi saada rekisteriin ku vanhemmat? Ja oon ettiny netistä ny ketä vois hoitaa kuljettamisen jenkeissä satamaan ja sieltä suomeen/saksaan, mutta oon löytäny vaan firmoja jotka kuskaa vaan jenkkien sisällä tai vaan vie merten poikki...elikkäs tarvis löytää joku ketä tekis nuo kummatkin hommat. Ja vielä jos löytys joku suomalainen kenellä olis kokemusta asiasta ni se vasta hyvä olis.

Laita vaikka yksityisviestiä niin tarkastan saanko rahdin järjestettyä.

1998 mallia ei kyllä pitäisi olla mitenkään helpompi saada kilpiin, sinuna varmistaisin asian ennenkuin rahtaat auton Suomeen. Amerikkalainen twinturbo on mallia Z16A kun taas Eurooppalainen on Z10A ja ainakin omien tietojeni mukaan maahantuojalla ei ole tarjota Amerikkalaisen mallin vaatimuksenmukaisuustodistuksia.

Omakohtaista kokemusta ei ole, joten ottaisin suoraan viranomaisiin yhteyttä.
 
Takaisin
Ylös Bottom