Mitsubishi Colt 1,5GLi

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Joo,tollanen on ollu kakkosautona viime joulukuusta asti ja nyt sit piti rueta vähän "tuunaamaa".Eli 1,5 koneella(90HV?) ja autolla ajettu vasta 142tkm.Löytyy täydellinen huoltokirja.Auto on täysin ruosteeton,mutta maalipinta haalistunut pahasti.Ruosteettomuuden selittää se että auto on ruostesuojattu melkein uutena.Ja alla pyörii 15" alut ja 205/50 15 renkaat.Ens viikolla sen sais maalaamolta,siellä vaihdettiin GTI-mallin etupuskuri ja koko auto punaiseks.Siis puskurit kokonaan,listat,peilit ja ovenkahvat.Ai niin,tein myös samalla merkittömän maskin ja se tietysti kans korinväriin.Myös kirkkaat etuvilkut vaihdan.Yritän laittaa kuvia jos jotain kiinnostaa. ::)
 
Mihinkähän noita kuvia vois laittaa näytille?Ja mistä sais kirkkaat SIVUVILKUT -91 Colttiin?Ja mihin hintaan.... ::)
 
Peke sanoi
Mihinkähän noita kuvia vois laittaa näytille?Ja mistä sais kirkkaat SIVUVILKUT -91 Colttiin?Ja mihin hintaan.... ::)
Tästä on varmaa puolensataa aihetta olemassa valmiiksi, haku kunniaan. Mutta joko Vemic:ltä oliko se 75€ pari tai kysy Osatokiosta josta juuri itse tilasin ks. vilkut 40€ pari (käytetyt)
 
J. Hukkanen sanoi
Tästä on varmaa puolensataa aihetta olemassa valmiiksi, haku kunniaan. Mutta joko Vemic:ltä oliko se 75€ pari tai kysy Osatokiosta josta juuri itse tilasin ks. vilkut 40€ pari (käytetyt)
Olikos nää nytten sitten lokarivilkun vai etuvilkun hintoja?
 
Taitaapi olla kyseessä etuvilkut. Ainakin hinnasta päätellen. Omaani tässä vähän aikaa sitten kyselin niin oli tuon 75e pari. Taidanpa itsekin katsella josko jostain löytyisi hyväkuntoiset käytetyt :)
 
J. Hukkanen sanoi
Peke sanoi
Mihinkähän noita kuvia vois laittaa näytille?Ja mistä sais kirkkaat SIVUVILKUT -91 Colttiin?Ja mihin hintaan.... ::)
Tästä on varmaa puolensataa aihetta olemassa valmiiksi, haku kunniaan. Mutta joko Vemic:ltä oliko se 75€ pari tai kysy Osatokiosta josta juuri itse tilasin ks. vilkut 40€ pari (käytetyt)
Ja taas osataan lukea. Pitänee lopettaa kokonaan vastaaminen näihin kun aina mennään vastauksissa metsään ja syvälle... ;D :-X
 
ne pienet sivuvilkut ostin aikoinaan itselleni ihan vara-osaliikkeestä yleismalln (taisi olla golffin kirkkaat sivuvilkut n:2€ pari/kpl) :p
Hankalaa neuvoa liikkeitä kun ihmiset eivät viitsi laittaa profiiliinsa paikkakuntaa :-\
 
ne etukulmavilkut maksaa joku 78 euroa KAPPALE :-X
ostin tuossa yhden kun putos kehä kolmoselle.... ;D
 
No nyt on koko auto maalattu ja kaikki korinvärissä. Ja kirkkaat vilkut vaihdettu.  8) Tässäpä yks kuva:
http://minunauto.com/?page=showcar&id=1360
Muija halus laittaa kuvan autosta nettiin. ;D
 
Peke sanoi
No nyt on koko auto maalattu ja kaikki korinvärissä. Ja kirkkaat vilkut vaihdettu.  8) Tässäpä yks kuva:
http://minunauto.com/?page=showcar&id=1360
Muija halus laittaa kuvan autosta nettiin. ;D
Miksei mulla ko. kuvaa näy :'( Pelkkää tyhjää siinä kuvan paikalla :seina (opera P*le!)

No nytten näkyy ja hyvältä näyttää :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom