mitsubishi cordian koneen kiinnikkeet

S

Sicne

Guest
mistähän voisi selvitellä mitsubishien koneiden kiinnike paikkoja eli esim mitkä koneet menisivät cordian kiinnikkeisiin.jotta ei tarvitsisi tehdä muutos töitä.
 
jos vakiona on ollut G3 kone, niin silloin vaihtoehdot ovat G32 tai G37, pienempiä tuskin haluat laittaa?

G61 ja G63 koneetkin ovat mahdollisia, mutta muutokset ovat luvanvaraisia (ainakin joillain konttoreilla) ja myös kiinnikkeitä joutuu muokkaamaan -ellei satu löytämään jostain 4G61 1,8 koneella olevan Cordian palkkeja.... tästä ei ole varmaa tietoa mutta uskoisin G61 korvakkeisiin sopivan esim. 4g63 moottorin....
 
onkos cordiassakin muuten sama homma ku esmes coltissa, että sitä jakopään puoleista kiinnikettä pitää modata, muuthan passaa käsittääkseni?
 
"fisu" voi kertoa C1 Colttiin sovittamisesta, mutta Cordiassa onkin A15 Colt tyyliset palkit ja myös moottorin kannakkeet. nick "gordia" on tekemässä parhaillaan G63 sovitusta Cordiaan, ja kuulemani mukaan päätykorvakkeet kyllä sopivat, mutta molemmat koneen kyljissä olevat joutuu tekemään -elintenluovuttaja Gallussa on palkit toisinpäin.....
 
viimeisin tieto "gordian" työmaalta: G63 koneen saa istumaan Cordian keulalle yhdistämällä Cordian ja Galantin koneen kiinnikkeitä sopivasti -porailua, hitsailua tai rälläkkää ei tarvita. "gordia" kertonee itse aiheesta lisää kun kerkiää....
 
minä mietiskelinkin, ku ainakin omasta mielestä nuissa 4G11 on irrotettavat kiinnikkeet myös lohkonpäästä.. :p

että mikä estää käyttämättä alkuperäisiä kiinnikkeitä ;D
 
no se, että jos pulttijako on erilainen ja/tai lohkon leveys kovin erilainen -mutta g32->g63 swap Cordian tapauksessa onnistuu siis paloja sekoittamalla.
 
Minulla on Cordia, johon on vaihdettu 1,8 kone tasapainotusakselilla (Trediasta). alkuperäinen oli 1.6 (ei turbo). Kiinnostaisi tietää mistä tuon koneen tyyppinumeron näkee? Onko se lohkossa jossakin? Näissä näyttää kiinnikkeet samanlaisilta. Kone on ilm. tämä http://www.autoon.net/tuoteluettelo/index.php?page=products&c=3&e=182728&p=0 eli Galanteissakin näyttäisi olevan samanlaiset kiinnikkeet? ???
 
moottorin tyyppinumero on meistetty lohkon tiivistetasoon, paikka on muistaakseni jakopään puolella ja syylarin puollella lohkoa. Luultavasti on melko öljyssä, mutta siinä on sellainen pieni tasanne jossa se lukee.
 
Takaisin
Ylös Bottom