mitsubishi eclipse vm92 startin vaihto ja sijainti

Vs: mitsubishi eclipse vm92 startin vaihto ja sijainti

Kaasuläpälle menevä imuputki irti, akku irti, imusarjan alla startti, laatikon päästä2 pultia pois vedät näkösälle ja startin johdot irti, takaisin päin vastaisessa järjestyksessä, eclistä en ole ihan varma onko startin johdolla joku kiinnikekin laatikon päällä
 
Vs: mitsubishi eclipse vm92 startin vaihto ja sijainti

Imperio sanoi
Akun napa ihan ensimmäisenä irti!

Ei ei, ei noin.. Se on paskamainen homma ruveta sahailemaan akusta napaa irti ja lisäksi akustakin tulee yleensä tämän jälkeen käyttökelvoton, otetaan vaan se akun kaapelikenkä irti, se riittää.. :peukku ( Sori, oli ihan pakko päästä pilkun päälle näin joulun jälkeen, ja varsinkin kun itsellekkin on aina jaksettu muistuttaa tuota asiaa monesta suunnasta ;D )

Mutta siis tosiaan akusta miinuskenkä irti aivan ensimmäisenä.. :peukku
 
Vs: mitsubishi eclipse vm92 startin vaihto ja sijainti

Juu helppo homma, hyvät ohjeet jo mutta pikkulisäystä.
Akun alla on teline, en muista monellako pultilla 1g eclissä, mutta viime viikolla vaihdoin startin 2g malliin, ja siinä teline oli 4 pultilla kii.
Auttaa myös kun taittaa niitä lämppärin vesiletkuja tieltä ja sitoo vaikka narulla kii. Pari sähköjohtoo saa myös liittimistä irti ja pois tieltä.
Startin herätävirran liitin (se pieni) kantsii sitoa nippusiteellä tukevasti kii sihen isompaan johtoon, ettei vahingossa irtoa paikalleen laitossa.
 
Vs: mitsubishi eclipse vm92 startin vaihto ja sijainti

Ihan kysymyksenä: miksi se akun teline pitää irrottaa? Ainakaa galantissa ei tarvi. En muistaakseni edes akkua ottanu paikoiltaan pois.
 
Harri K sanoi
Ihan kysymyksenä: miksi se akun teline pitää irrottaa? Ainakaa galantissa ei tarvi. En muistaakseni edes akkua ottanu paikoiltaan pois.
Koska ecli vs galant on akku ja ilman suodatin eripäin (kohdissa)
 
Takaisin
Ylös Bottom