Mitsubishi Galant 2.0 vm 91 jarrut ja puskuri

Shawn89

New Member
Liittynyt
22 Helmikuu 2011
Sijainti
Oulu
Onko hankala ottaa etupuskurin alla oleva helma irti ja oikaista lommo siitä? ja miten saan jarruista jäät pois tai että ne ei vinkuis ollenkaan ja ne kyllä vinkuu kesälläkin aina kun jarruttaa ni ne jää laahaamaan. missä vika? onko vaikea vaihtaa uus takaovi paikoilleen? voiko joku neuvoa joka tietää asiasta paremmin? :driver
 
Vs: Mitsubishi Galant 2.0 vm 91 jarrut ja puskuri

eli:

etulipan saa helpoiten irti kun nostaa auton keskeltä tunkilla ylös keulaa, selälleen 10mm hylsyn kanssa jossa ~5cm jatko vartta
ja ruuvailee kaikki lippaa kiertävät ~10 pulttia pois... yleensä ovat aika ruosteessa että ensin kannattaa ruosteen irrotinta käyttää
useeman päivän ajan.

etupuskurin pelti lähtee irti:
lokasuojasta puksurin kohdilta muovint irti, välistä etupuskurin pultit (sen muoviosan) pultit pois (muistaakseni 2 per puoli)
varovasti vääntää sivuun päätä niin alta paljastuu alapellin 2kpl pulteja/puoli

ala maski pois ja sen alla on 3 pulttia vai oliko jopa 6kpl....
ovat yleensä aika ruosteisia joten ruosteen irrotinta ja paljon... ja antaa vaikuttaa hyvin


jarruissa kitinä/laahaaminen on yleensä merkki jumittavista liukutapeista, eli joudut purkamaan satulat liuku tapeista
ja putsaamaan/ rasvailemaan ne ja kokoomaan.

jos et ele auton kanssa paljoa tehnyt niin suosittelisin viedä johkin korjaamoon, ~2tunnin työ siivota jarrut kuntoon ;)
 
Vs: Mitsubishi Galant 2.0 vm 91 jarrut ja puskuri

osaatko sanoa hinta luokkaa? oon mä vaihtanu jarru levyt ja palat ja tehny kone remontin siihe venttiilit ja venttiilin varren kumit vaihtanu ite ja yms. jarrut on kyl nii inhottavat et mielummin korjaamolle. kiitosta taas avusta :)
 
Vs: Mitsubishi Galant 2.0 vm 91 jarrut ja puskuri

Mr mmc sanoi
eli:

etulipan saa helpoiten irti kun nostaa auton keskeltä tunkilla ylös keulaa, selälleen 10mm hylsyn kanssa jossa ~5cm jatko vartta
ja ruuvailee kaikki lippaa kiertävät ~10 pulttia pois... yleensä ovat aika ruosteessa että ensin kannattaa ruosteen irrotinta käyttää
useeman päivän ajan.

Lainaan itse tätä topicia ettei tarvitse uutta tehdä. Entinen omistaja on ottanut tuon alalipan irti, lippa on kyllä tallessa, mutta kiinnityspultteja ei ole olemassa. Millaiset pultit tuohon on ja mistä niitä kannattaisi alkaa etsimään?
 
Vs: Mitsubishi Galant 2.0 vm 91 jarrut ja puskuri

jep. Tai ois helpompi jos ostat uuden puskuri vaikka se maksaaki yhelle puolella jtn 140€ nii paljo se jarru remontin hinta on suurinpiirtein?
 
Vs: Mitsubishi Galant 2.0 vm 91 jarrut ja puskuri

Jannesky sanoi
Lainaan itse tätä topicia ettei tarvitse uutta tehdä. Entinen omistaja on ottanut tuon alalipan irti, lippa on kyllä tallessa, mutta kiinnityspultteja ei ole olemassa. Millaiset pultit tuohon on ja mistä niitä kannattaisi alkaa etsimään?

varmaankin ollu poraruuveilla kiinni, peltipuskurissa on ihan kunnoliset peltiset kielekkeet edessä mihin spoikku tulee
se pysyy oikeassa etupuskurissa kiinni ilman pulttejakin jotenkuten.
 
Takaisin
Ylös Bottom