Vs: Mitsubishi Galantin oston suunnittelua
Katsomaan vain. Siistiltä näyttää, ja koneen puolesta tuo ei ole vielä loppuunajettu jos vain huollot on tehty. Noilla koneilla voi ajaa sen yli puol miljoonaa helposti. Ja jos kovin pahasti porsii syystä tai toisesta niin vaihtomoottori sisään, 500-1000e hintaluokassa saa alta 200tkm ajettuja koneita joten ei ole minun mielestäni edes kovinkaan riskiostos. Tsekkaat vain nuo mystisenkin mainitsemat ruosteet - helmat ja pohjasta varapyöräkotelon molemmin puolin olevat saumat ovat heikoimpia kohtia.
Jakopääremonttiin kannattaa varata rahaa sitten tonnin verran tuohon auton hinnan päälle (jos teettää - itse tekemällä toki halvempaa). Siellä kun on osia, joiden kunnosta ei tiedä ennen kuin purkaa (mm. kampiakselin hihnapyörä, mikä omassa autossa oli kahtena kappaleena ja pysyi kiinni ainoastaan jonkin mystisen zen-voiman avulla), ja samassa yhteydessä kannattaa vaihtaa myös tulpat (+johdot, jossei edellisessä isossa huollossa olla vaihdettu). Mutta sen kun kunnolla tekee niin huolettomia kilometrejä on edessä. Tuo V6 kun on vielä koneena ihan järkyttävän hyvä ja erittäin sopiva tuohon autoon, vaikka toki voisi olla korkeaviritteisempikin. Ja tuohon on vaihdettu jo nuo -30mm Eibachit, mitkä tekee autosta vielä paljon paremman ajaa. Iso plussa, imo.
Tuo GTi-merkintä on kyllä turha tuolla ilmoituksessa (kuten tämä topiccikin olisi paremmin kotonaan ihan tavan Galant-puolella kun ei VR4:stä kuitenkaan ole kysymys). ;D