Mitsubishi GTO-1996 valojen korkeussäätö

peltsuph

New Member
Liittynyt
27 Lokakuu 2008
Hei! Miten saa halvimmalla rakennettu korkeussäädön JDM GTO:n etuvaloihin (katsastus vaati). Umpiot jenkeistä hankitut 94-96 lasiset DOT-umpiot joissa "vatupassi". Jos mahdollista, niin mihin ruuviin/mutteriin valojen takaosassa korkeussäädän moottori pitäisi liittää? Vemixiltä sai (muinoin) lamput 750E/kpl, enkä ole varma oliko niissä edes korkeuden säätö mukana.
Minulla on 3 sarjaa etuvaloja (vasemman puoleiseen liikenteeseen), saako mistään (järkevällä hinnalla) lyhyen valojen porejektoriumpioita jotka voisi vaihtaa alkuperäisten tilalle (Hella myty Xenon-umioita, mutta en tiedä ovat laillisia em. lamppuihin)?
Toinen aihe; Onko kukaan korvannut alkuperäisiä ahtoilmanjäähdyttimiä Laminovan ilmasta-veteen lämmönvaihtimilla?
Kolmas kysymys: onko kukaan siirtänyt akkua moottoritilasta takakonttiin? Ja jos on, kuinka paksu johto starttimoottorille pitää vetää (tarttis saada käyntiin myös -30 pakkasessa). Mihin akku ja mitä kautta johdotus? Tarkoitus oli tehdä tilaa Webastolle ja nostaa tehoja jos Laminova-konversiosta on apua.
Peltsuph
GTO93/4-TT, GTO96-MR-TT, GTO94-NA-AUTOMAATTI
Lähtevät, mutta Kawa ZX-12R on toisesta universumista
 
Vs: Mitsubishi GTO-1996 valojen korkeussäätö

Mulla menee konttiin 50mm2 johto, jonka pitäs riittää kunhan akku kerkeää latautua joskus koska ei välttämättä ota kylmässä kontissa samoin virtaa vastaan kuin konehuoneessa. Voit tietenkin laittaa konttiin isompaa akkua.
 
Vs: Mitsubishi GTO-1996 valojen korkeussäätö

jos en nyt ihan väärässä ole nii veho kirjoittaa lapun ettei kyseiseen vuosimalliin ole säädettäviä valoja.. pitäis mennä läpi!! en sit tiedä..
 
Takaisin
Ylös Bottom