MITSUBISHI LANCER 1991 1,5 RUISKU

MITSUBISHI1986

New Member
Liittynyt
27 Huhtikuu 2011
Moro... Mulla olisi ongelma..Lähdin eilen aamulla ajamaan töihin autolla, olin ajanut jonkun 10km ja sit liikennevaloissa auto sammu. Ei lähtenyt enää käyntiin eikä käynnisty vielläkään.. mitä vikoja saattaisi olla?? starttaa hyvin.. bensaakin on..
 
Vs: MITSUBISHI LANCER 1991 1,5 RUISKU

palaako check engine valo?
jos ei ole ecua huollettu ni voi olla entinen kun näistä malleista ne on hajonnu aika usealla,myös minulla.. lähtisin ensin selvittämään onko vikakoodeja

http://www.mitsubishiclubfinland.com/wiki/index.php?title=Vikakoodien_lukeminen
 
Vs: MITSUBISHI LANCER 1991 1,5 RUISKU

No palaahan se nyt kun yrittää käynnistää autoa.. joskus talvella palo pari kertaa mut loppu kun paino kaasua silloin kun oli kytkin pohjassa..
 
Vs: MITSUBISHI LANCER 1991 1,5 RUISKU

en muista oliko nimim. Mikko412:lla joutavia ecuja,ja nimin. janialho mulle aikoinaan korjas,varmaan ilmottelevat tähän jos osaavat ratkaista tämän(joko korjattu tai sinun ecun korjaaminen
 
Vs: MITSUBISHI LANCER 1991 1,5 RUISKU

juu ;D löytyy ecuja ja jos ce valo palaa koko ajan kun virrat kytket päälle ni vika selvä-> ecu.

jos taas sammuu muutaman sekunnin kulutta virran kytkemisestä ni on paikallaan vikakoodian luku myös.

autoa ei siis yritetä startata näissä kokeissa,ainoastaan virta päälle et syttyy myös öljynpaine ja latauksen merkkivalo

yv.saa lisä infoo tai soittamalla 040 5927144
 
Vs: MITSUBISHI LANCER 1991 1,5 RUISKU

ongelma ratkaistu.. syy oli ecussa ja kiitos kaikille avusta etenkin mikko412 jolta sain ecun.
 
Vs: MITSUBISHI LANCER 1991 1,5 RUISKU

jepulis ja kiitoksia myös omasta puolestani.ecussa se vika tosiaan piilossa oli ;)autokin nyt leimattu saamani palautteen perusteella ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom